Sachane alışverişim ve Ombre Saç boyama şekli

20130425_122338

Bugün yine saçlarım için birşeyler yapmak istedim. Her zamanki adresim Sachane.com’u ziyaret etmem uzun sürmedi. Benimkisi aslında bir hazırlığın ayak sesleri. Saçlarımı Ombre tarzda boyatmaya karar verdim. Tek renk biraz can sıkıcı gelmeye başladı bana bu mevsimde. Bunun haricinde her zamanki gibi Loreal Inoa marka boyamı sipariş verdim. Bu boyadan çok memnunum. Pis kokmuyor. Saçlarıma bakım yaparak boyuyor. Ombre saç stilinde ise  sadece uçlarına hafif açık ışıltılar atmak istiyorum. Sachane nin çok güzel bir Saç Doktoru bloğu var. Şikayetlerinizi ve de öğrenmek istediklerinizi bildiriyorsunuz. Size çok gecikmeden cevap geliyor. Harika bir uygulama.

Ben de bir iki tavsiye istedim. Saç uçlarıma her yıkamadan sonra uygulayabileceğim bir yağ ve de yoğurt maskesi önerdi

Verdiğim siparişler geldi. Yoğurt maskem ve saç bakım yağım muazzam güzel kokuyorlar. Çok değişik hafif ve de hoş bir kokuları var. Bayıldım bayıldım.

Kullanıp sizlerle sonuçları paylaşacağım.

Saçdoktoru için tıktık

2ombre-hair-color-trend-2-1

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Bu resimdeki saç rengine bayılıyorum. Şu an saçları siyah ve önceden sarı yapmıştım. Kendimi sarı düşününce bir daha asla yapmam diyorum ama bu model kafamı karıştırıyor.:))
    Blog adresime beklerim…
    http://www.makyajurunlerm.blogspot.com/2013/04/papagan-rengi-goz-makyajm.html

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      yıllar evvel sanırım 21 ya da 22 yaşımdaydım, aynı böyle boyatmıştım saçlarımı. Muhteşem olmuştu. Severek kullanmıştım. Yine yeniden buna karar verdim.
      En güzel yanı, canınız istemediğinde uçları kestirip sarı olmaktan vazgeçebiliyorsunuz 🙂

      Bloğunuzu en kısa zamanda seve seve ziyaret edeceğim. Teşekkürler

      Beğen

      1. Çok mantıklı. Ben teşekkür ederim:)

        Beğen

Bir Cevap Yazın

