Lush alisverisim: ellerim ve dislerim :)

image

Fark ettimki ellerim son zamanlarda cok kurudu. Acilen bir kurtarma operasyonuna girmem gerekiyordu. Bunun yani sira dislerim icin de minik bir hediye almayi dusundum. Alistigimiz nane tatlarindan farkli olarak gul tadinda bir dis macununu denemek istedim.

Lush’un web sayfasinda gezinirken dertlerime care olabilecek bakim urunlerimi buldum.

image

Yukaridaki resim Kutikul kremi lemon Flutter. Inanilmaz guzel limon kokuyor. Bayildim. Tirnak etlerimi aninda yumusatti.

image

Bu da el kremi. Icerisinde shea yagi, badem yagi, taze limon suyu, papatya ozutu gibi icerikler var. Ellerimi bu denli yumusatan ve neme doyuran baska bir el kremi henuz denemedim ! Wow diyorum !

image

Chou Chou ise gul ozlu dis fircalama tableti. Agzimi yakmadi. Tadi hafif gul tadi. Tableti biraz islatip agzimda dislerimi fircalamaya koyuldum. Bolcana kopuruyor. Ilginc bir deneyimdi. 1 tablet biraz fazla geldi bana. Birdahaki sefere yarisini kullanacagim. Bu sekilde yaklasik 80 fircalama yapilabiliyor. Dislerim temizlendi. Gicir gicir .

Daha fazla bilgi burada

Mutlu haftasonlari herkese 🙂

Bir Cevap Yazın

