Lilakutu alışverişim

  1.  Bu kadar çok deneme ürünü gönderen liderler  1 Eczanemizde.com, 2 Lilakutu oldular .
  2. Paketim hemen geldi ve de açtığım anda olumlu anlamda şaşırdım 😀 woow !! Birsürü bişiyler vaaar 😀
  3. Yüz toniğim bitti ve yenisini aldım. Daha önce zaten maskesini severek kullandığım Huiles et Baumes  markasını kullanmak istedim. Toniğin testırını kullanmıştım, çok sevmiş ve de faydalı bulmuştum.  Yüzüme gerçekten bitki özütlerini sürdüğümü hissetmiştim. Cildim hemen parlamış ve de gözeneklerim daha iyi görünmüştü.
  4. Detaylar  çok yakında 🙂
  5. Ayşenur hanıma da çok teşekkürler. Kendisini zaten severek takip ediyorum.20130429_145938
  6. 20130429_145952

20130429_150007

Bir Cevap Yazın

