Divadonnabella’nın not defteri: Diyet ve Spor

Merhabalar,

uzun bir süredir yeni yazılarla karşınızda olamadığımın farkındayım. Sebebine gelecek olursak:

Hayatımda yapmış olduğum radikal bir değişikliğe yoruyorum bunu. 1 aydan beri haftanın 5 günü Spor yapıyorum. Evet, Spor salonuna gidiyorum.

Amacım zayıflamak ve de sağlıklı yaşamak olduğu için, böyle bir karar aldım. Bu benim için radikal bir karardı.

 8-9 saatlik kocaman bir iş günün ve de ortalama 1,5 saatlik sporun ardından eve geliyorum, yorgun ve de bitap düşmüş bir halde ortalığı toparlamaya çalışıyor  ya da yemek yapmaya çalışıyorum. Geceleri artık hiç uyanmadığımı fark ettim 🙂

Bu 1 aylık süreçte haftanın 4 -5 günü spora giderek ve de yediklerime biraz dikkat ederek 2,2 kg vermiş olduğumu görmek beni mutlu etmedi değil. Ancak bunca efor sarftememe rağmen sadece 2,2 kg gitmesi açıkcası gözüme az geldi. Neyse ki, insanın kendi bedenine kontrol sağlamasının ne denli zor olduğunu bilerek, kendimi avutuyor, iyi iş başardın Diva yılmadan devam et , hedefine ulaşacaksın diyorum.

Bu konuyla ilgilenen arkadaşlarımız varsa şayet, bloğumda bundan böyle zayıflama manifestosu yapabilirim 🙂 İlgileniyorsanız, lütfen yorumlar bölümüne görüşlerinizi yazmayı unutmayınız ❤ 

Bugün yeni bir karar alıp, bundan böyle günlük tutmamın zamanı geldiğini düşünerek, yediklerimi tek tek not almak istiyorum. Bilinç altıma ölçülü gitmem gerektiğinin mesajını vermek istiyorum.

Son olarak sizlerle son günlerde sevgili Makyajgünlüğü’nün bloğunda katılmış olduğum makyaj yarışmasının resmini gönderiyorum. Bu yarışmaya tamamen meraktan katıldım. Ne yazıkki dereceye bile giremedim. Sağlık olsun diyorum 🙂 ve de kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.

20130501_163745-1 (2)

20130501_180322

Sevgilerimle

Divadonnabella

Bir Cevap Yazın

