Dalin bebek şampuanı ve hünerleri

Görsel

Uzun zaman aradan sonra karşınızdayım yine. Ancak biraz motive oldum yazmak için. Malum son günlerde ülkemde yaşanan bu direniş beni de derinden etkiledi. Gençlerimizi gönülden destekliyorum. Allah yardımcımız olsun. 

Gelelim sizlerle paylaşmak istediğim faydalı bir bilgiye. Dalin bebek şampuanını bilmeyeneniz yoktur. Mis gibi bebek parfümü ile donatılmış, gözleri yakmayan BU ŞAMPUANI zaten saçlarımda severek kullandığım bir üründü. İnstagram da gördüğüm bir paylaşım sonucu epey bir hayrete düşmüştüm. Meğer göz makyaj temizleyicisi olarak da kullanılıyormuş. 

Hiç dururmuyum ? Yemen işe koyuldum. Her gün spor salonuna gittiğim için, gündüz makyajımı çıkartmadan spora başlamıyorum.Gözeneklerim açık olması lazım terlerken.  Hemen aldım bir miktar pamuk ve de göz makyajımı nazik hareketlerle çıkartmaya koyuldum. Evet şampuandan bir miktar direkt pamuğa döküyorsunuz. Göz farınızı , hatta tüm yüzünüzü siliyorsunuz. Kiripiklerimi temizlemek için şampuanı biraz ıslatıp uyguladım ardından tüm yüzümü yıkadım. 

Sonuç : tertemiz ve de bebek kokan bir cilt. 3 ü 1 arada olan bu ürün artık en sevdiğim ürünler gurubuna girdi bile ❤ 

Şampuanın İçeriği ise şu şekilde: 

AQUA,COCAMİDOPROPYL BETAINE, PEG-18 GLYCERYL OLEATE, POLYSORBATE-20, SODIUM LAURETH SULFATE, PEG-120 METHYL GLUCOSE DIOLEATE, CAPRYL/CAPRAMİDOPROPYL BETAINE, LAURYL GLUCOSIDE, PHENOXYETHANOL,

PARFUM, SODIUM BENZOATE, DISODIUM EDTA, CITRIC ACID, CI 47005, CI 15985

Bir Cevap Yazın

