Favorilerim: Huiles et Baumes Tonik

O kadar çok cilt toniği denedim ki ! Yağlı bir cilt için bu çok zor bir seçim. Adeta deneme yanılma yolu ile hareket ettim. Bir çekilişten kazanmış olduğun Huiles et Baumes marka cilt maskesinin büyüsüne kapılıp, hemen toniğine de bir şans vermeliydim. Zaten deneme boyunu göndermişlerdi ve ben bu toniği çok sevdim !

İçeriğinde bitki özleri var. Fransız Alplerinin bitkilerinin buram buram kokuyu alıyorsunuz sürdüğünüz anda. Cildim aydınlanıyor, yatışıyor ve de pürüzsüzleşiyor. Gözeneklerimi  temizlediğini ve de büyütmediğini hissediyorum. Kokusu da yanında cabası. Doğal kokuyor. Sentetik hiç birşey yok içinde ! Paraben yok ve ECO Sertifikalı bir ürün. Gelelim ürünün kendi web sitesindeki tanımına: 

Bu organik temizleyici tonik losyon, yüzdeki hafif veya tam makyaj kalıntılarını iyice temizlemek ve tene tazelik ve aydınlık kazandırmak için en ideal yardımcı bakım ürünüdür. Cildi serinleten bu hoş losyon, cilt yüzeyini netleştirir ve tonifiye eder. Tüm ciltlerde uygulanabilen, alkol içermeyen bu tonik sayesinde, cilt doğal nem dengesini ve yumuşaklığını yeniden kazanır. Doğal yöntemler ile parfümlendirilen bu losyon cildi arındırıp tonifiye ederken, cildin salgıladığı aşırı yağların (sebum) normalizasyonunu sağlar. Epidermise esneklik ve yumuşacık bir doku kazandıran özel formülü ile ten yumuşak, konforlu ve aydınlık bir görünüm kazanır.

ÖZELLİKLER
Formülündeki Şam gülü (rose de Damas) özsuyunun cildi tonifiye edici, tazeleyici, yatıştırıcı ve derinlemesine temizleyici etkileri vardır.
Formülündeki portakal kabuğu özsuyunun cildi serinletici ve rahatlatıcı etkileri vardır.
Formülündeki mineçiçeği özsuyunun anti inflamatuar ve tonifiye edici etkileri vardır. 
Diğer bileşenler: nane, kekik, lavanta ve biberiye. 

KULLANIM ÖNERİMİZ 
Tüm cilt tipleri için uygundur.
Makyaj pamuğu yardımı ile makyajlar temizlenebilir veya sadece sprey yardımı ile uygulanır.
Gün boyu canlı ve dinç bir görünüm kazandırmaya yardımcı olur. 
HARİCEN KULLANILIR

İçeriği:

*LIPPIA CITRIODORA (LEMON VERBENA) FLOWER WATER, *ROSA DAMASCENA (ROSE) DISTILLATE, *LAVANDULA ANGUSTIFOLIA (LAVENDER) WATER, *MENTHA PIPERITA (PEPPERMINT) WATER, *CITRUS AURANTIUM AMARA (BITTER ORANGE) PEEL WATER, *PINUS SYLVESTRIS (PINE) LEAF WATER, DEHYDROACETIC ACID, BENZYL ALCOHOL, PARFUM (FRAGRANCE), AQUA (WATER), SODIUM HYDROXIDE, CITRAL, GERANIOL, CITRONELLOL, LIMONENE, LINALOOL. * Organik tarımdan elde edilmiştir. 99.4% Doğal kaynaklıdır. 99.1% Organik tarım kaynaklıdır. 99 % Aktif içeriklidir.

Gerçekten de vaad ettiğini yerine getiren bir tonik ve olmazsa olmazlarım arasına girdi bile. Güzellik iksirim diyorum buna 🙂 Tek eksi yönü fiyatı ve de bereketi. Ben 1 şişeyi 5-6 haftada bitirdim. Sanırım coşkuya gelip fazla sıktım kimi zaman 🙂 uhhuhu 😀

Şişesi sprey şişe. Dilerseniz yüzünüze direk sıkabiliyorsunuz uzaktan. 

Fiyatı: 60,00 TL / 100 ml

www.lilakutu.com  dan sipariş verebilirsiniz

IMG_20130619_072446

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. aybik dedi ki:

    Bugunlerde tonik arayisindaydim ben de
    h2o kullaniyordum bitti bitmisken yeni bisi denemk istiyorum h2o yu sevdim sevmesine ama cok masum geliyor bana daha cabbar bi tonigim olsun tavsiyen icin tesekkurler kuzu

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Dene bakalim canim. Ben cok memnun kaldim. Stok yapacagim. Sonuclari yazarsin 🙂 ♥

      Beğen

Bir Cevap Yazın

