Sabah harika saçlara uyanmak. SLEEP IN ROLLERS

Çalışan bir bayansınız. Akşam üzeri gitmeniz gereken bir davet, randevu, buluşma, toplantı, ya da iş toplantısı olsun. Kuaföre gitmeye vaktiniz de hiç yoksa , Sleep in Rollers bigudileri sizi bekler. Ancaaaak, öyle bildiğiniz metal bigudilerden bahsetmiyorum. Bunlar farklı. Viskon malzemeye bir kaplama yapmışlar. Saçlarınızı bir güzel sarıyorsunuz. Sonra da uykunuz gelince yumuşacık yatağınıza ve yastığınıza uzanıp uyuyabiliyorsunuz. Başınızı acıtmıyor. 

Görsel

Sabah uyandığınızda, saçlar volümlü oluyor.

Gelelim bana.

Bu güzel ürün bana ingiltereden vermiş olduğum bir fırça siparişi ile birlikte  hediye olarak geldi  pembe çantası ile birlikte. Bu gece ilk kez deneyeceğim 🙂 

Görsel

Sonuçları tez zamanda bildiririm. Ayrıca Twitter hesabımdan ve de Instagramdan resimlerimi bu akşam takip edebilirsiniz. 

Daha fazla bilgi için tıktık

Sizleri seviyorum. 

Görüşmek üzere  😉

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. aybik dedi ki:

    Heyyy oyle siparia verdim geldi demekle olmazz ayrintiya gir biz nasi vericez meselaa

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      http://www.lookfantastic.com adresine giriyorsunuz. Kozmetik harici bir sipariş veriyorsunuz. Ben fırça almıştım. Yanında 20 li bigudi takımı hediye geldi. Sanırım şimdi de hediye veriyorlar ancak başka bir kozmetik ürünü satın aldığınızda. Ayrıca da satın alınabiliyor.

      Beğen

    2. Divadonnabella dedi ki:

      Hatta bana gelen ürün tam olarak bu: tıktık

      Beğen

Bir Cevap Yazın

