“Sleep in Rollers” saç uygulaması ve sonuç

600x400-lf-Wk6-SM-SleepInRo

Evet kızlar,

sonunda ben de bu birlikte uyunabilinen yumuşak bigudilerimi kullandım ve de gece bunlarla uyudum. 

 Başım  kesinlikle ağrımadı.Hatta başımı yastığa koyduğumda, hissettiğim etki sanki kafama masaj topları yerleştirilmiş gibi bir his verdi. Asla rahatsız edici değildi.  Ancak mışıl mışıl bir uyku çektim diyemeyeceğim. Uykuya hemen dalamama durumum, öncelikle “Sleep in Rollers” leri ilk kez kullanmamdan kaynaklandı (Piskolojik ). Öyle ki, merak ediyorsunuz, saçım bozulacakmı endişesi taşıyorsunuz vs.

Hepsi yersizmiş. Saçıma sardıktan sonra ( 20 dakika sürdü )  sabah uyandığımda saçlarım aynı şekilde hiç bozulmadan sardığım gibi duruyordu. Bu o kadar hoşuma gitti ki, bayıldım !

IMG_20130704_233944

Gördüğünüz gibi ince bir tel toka ile emniyetli olsun diye ayrıca tutturdum. Buna aslında çok da gerek yok. Çünki Sleep in Rollers’ları saçınıza sardığınızda, çok hayret verici bir şekilde saçınızdan düşmüyor ve sabit kalıyor. Ben yine de tokamı sabitledim garanti olsun diye. Siz de öyle  yaparsınız.

Sabah uyandım. Hepsini tek tek çıkarttım. Başımı önüme eğip saçlarımı şöyle bir salladım. Ve sonuç aşağıdaki gibi:

 (( Kusuruma bakmayın şaşkın tavuk bakışım için. Çok fazla saçlarıma odaklandığım için böyle oldu 🙂 ))

BİLMENİZ GEREKEN  ÖNEMLİ BİLGİ: SAÇ TEL YAPIM NORMALDİR. SAÇ MODELİ KESİMİM KATLI KESİMDİR.  ( FARRAH FAWCETT TARZINA BENZER )

IMG_20130705_081518

IMG_20130705_075933IMG_20130705_085423

Ahhahaha 😀

işyerinde hemen ayak üstü bir dilim ekmek ve küçük peynir eşliğinde kahvaltı. Ne yazıkki burada gördüğünüz gibi saçlarım yavaş yavaş sönüşmeye başladı 😦

Gelelim sebeplerine:

  1. Ben aşırı terleyen biriyim. Saç diplerim de terler. Bu yüzden volümlü Fönler vs. ben biraz terledikten sonra sönüşüverir. Puff… !  😦 Bu durumuN genetik yapımdan kaynaklı olduğunu bilerek, kabullenmiş bulunmaktayım. Saç tipi, saç derisi kuru olanlar, saçlarında fön gibi şekillendirmelerin 1-3 gün gibi  taşıyabilenler için harika olsa gerek. 
  2. Saçlarıma şekillendiri köpük sürmedim. Sadece sardıktan sonra hafif yağsız saç spreyi sıktım üstten. Az ürün kullanmak istedim. Ancak benim vakamda hafif tutuculu köpük uygulanabilir öncesinde diye düşünüyorum.Birdahakine öyle yapacağım.

Ben bu “Sleep in Roller” ları sevdim. Sadece Fiyatı bana uçuk gibi geldi. İyiki hediye gelmişler bana diyorum. 30,00 GBP Değerinde benimkileri. tıktık  Ancak ben bu ürünün bu kadar pahalı olması gerektiğine inanmıyorum. neredeyse 90 Türk Lirası eder, ki bu bigudilerin gerçek değerinin % 600’ü. Tabi bu benim kişisel düşüncem. Siz farklı düşünebilirsiniz.

 TR de  yurt dışından kozmetik yasağı olduğu için ilgili web sitesinden kozmetik siparişi veremeyebilirsiniz. ( Ben fırça almıştım, fırçalara, taraklara tokalara yasak yok )  Bu durumda bigudileri direk satın almanız gerekiyor.  Çünki siparişimi verdikten sonra, sepetimde birden Türkiye’ye gönderim yapılmıyor gibi bir ibare okudum.

O panikle  hemen kendilerini telefonla aradım ve müşteri temsilcisi kız beni rahatlattı, ” siz fırça siparişi vermişsiniz, bu yasak ve ambargo kapsamına girmiyor dedi” ve siparişim bu güzel Sleep in Rollers’larla geldi. Türkiye’deki Gümrük  kanunlarını takip etmelerine de ayrıca saygı duydum.

Umarım yardımcı olabilmişimdir. Herhangi bir sorunuz olduğunda her zaman sorabilirsiniz.

Sevgiler ❤

5 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. www.naslii.com dedi ki:

    Çok güzel olmuşsun çok güzeeel :)))

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Sağol birtanem 🙂 ❤

      Beğen

  2. sahra şahman dedi ki:

    Merhaba, bu siteden alışveriş ile ilgili sormak istediğim bir şey var, real tecniques fırçalardan almak istiyorum, kaç günde gelir acaba?

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      15 günde gelir.

      Beğen

  3. sahra şahman dedi ki:

    Ok, çok teşekkür ederim.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

