Günün Makyajı

Merhabalar, sizlerle kısaca günün makyajını paylaşmak istiyorum. Makyaj çantalarımda terk edilmiş olarak bulduğum bir dudak parlatıcısı ve de ruj kombinini keşfettiğimi bildirmek isterim. Aşık oldum yeniden. Ben bu ikiliyi unutmuşum. Yeniden bulduğuma çok sevindim 🙂

Önce resimler, sonra neler kullandığımı listeleyeceğim.

Görsel

Görsel

Görsel

  • Her zamanki cilt bakımı rutinimden sonra yüzümde öncelike 50 faktörlük güneş koruması sürdüm. Markası Clinique.
  • Ardından Clinique Anti blemish fondöten uyguladım.
  • Clarins Pudra.
  • Avon bronzer ( kızıl kahve konsantre bir renk. Avonun eski bronzerlarından. Hala kullanıyorum. )
  • The Balm Bahama Mama bronzer ( bu daha koyu bir renk ve bunu yüzümün en dış kısmına uygulayarak boyut kazandırdım )
  • Maybelline Colour Sensational serisinden 620 Numara. Çok tatlı bir gül kurusu pembesi. Çok güzel. Yine benzer Renkte Dudak parlatıcısı adı Mauve Star. Mauve Star Watershine serisinden bu seri hala satılıyormu bilmiyorum.
  • Loreal Voluma Million Lashes kripiklerime uygulandı.
  • The Balm Meet Matte Far paletinde lacivert   rengi ile göz kemiğime hafif  ve ten rengi far kullanıldı.
  • Yine aynı far paletinin koyu kahve rengi ile kaşlarımı belirginleştirdim.

Bu aralar bronzerları sık kullanıyorum. Güneşi sevmiyorum. Yani güneşlenmeyi. Şapka, Gözlük gezmeyi tercih ediyorum. Eskiden güneşlenip bronz gezen ben, artık bunun cildim için hiç iyi olmadığını biliyorum. Yaşasın Bronzerlar 😀

Herkese mutlu günler dilerim

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

