Şeker bayramı makyajı YSL SUNSET MARRACKECH 2013

Merhaba ,

Bugün sizlere bayram makyajı tanıtımı yapacağım. Uzun zamandır aklımda olan ve de bir türlü vakit ayıramadığım makyaja geldi sıra . Esinlendiğim koleksiyon YSL markasına ait ve bu yaz satışlara sunuldu.
Sunset Marrackech. Yani türkçesi, Marakeşte gün batımı. Burada gün batımının renklerinden esinlenmiş sevgili YSL makyaj koleksiyonu yaratıcıları.

image

image

Bu tarzı çok beğendim. Gözler mor, dudaklar kiremit rengi, sedefli gibi sanki. Yaz konseptine çok uymuş.

Gelelim benimkine:

image

image

image

image

image

image

image

Ben YSL nin bu koleksiyonunu edinmedim. Benzer renkler bende fazlasıyla mevcut olduğu için gerek duymadim.
Gelelim neler kullandığıma.

Öncelikle her makyaj öncesi cildinizi temizleyip güzelce, cilt tipinize uygun bir nemlendirici ile nemlendirmeyi unutmayınız. Aksi takdirde teniniz pürüzlü duracaktır,  bu da iyi bir makyaj için hiç hoş birşey değil. Ben Primer olarak Clarins marka Beauty Flash Balm’ı sürdüm. Cildinize sexy bir ışıltı katıp hem besliyor hem de fondötenin kalıcı olmasını sağlıyor.

image

Gözler mor renk dumanlı olacak. Dudaklar toprak tonlarında ışıltılı. Burnumun üzeri, kaş altlarım ve de göz altlarımı, dudak üstünü concealer ile aydınlattım.
Burnuma yanaklarima ve alnima bronz pudra uyguladım. Yaz mevsimi olduğu için  bu kreasyonda bronz pudra bolcana kullanilabilir.
Kullandığım aydınlatıcı Bella Pierre marka pigment. İsmi champagne ve harika bir bej tonlu ince micro sim. Bunu elmacık kemiklerime ve de burnumun üzerine uyguladım.
Keskin hatlar yok gözlerimde. Mor bir göz kalemi ile farım için baz olarak  sürdüm göz kapağıma.
Ardından MUA makyaj paletinin en alt sıranın en sağında yer alan mor farı uyguladım. Göz pınarlarıma aynı sıradakı açık bej tonunu uyguladim. Göz kemiğime sıcak açık bir kahve ile geçiş sağladım.
Kaşlarımı MAC marka kaş kalemi ile hatlarını çizip, The Balm marka Meet Matte paletindeki kahve farlarla doldurdum.
(MUA paletimde  Pembe farım kırılmış olarak ulaştı elime. Bu yüzden paletim oldukça batık. Kusuruma bakmayın).

image

Dudaklarıma ise flormarın simli ve oldukça pigmentli dudak parlatıcısını sürdüm. Numarası M07 . Yanaklarıma ise Gabrini marka terracotta allık uyguladım. Bunun da numarası 06 .

Pudram ve fondötenim Artistry marka Sand isimli rengi. Rimelim Art Deco Volume lashes ve kendisinin hastasıyım♥♥

Umarım bu sımsıcak, sofistike, kadınsı yaz makyajını beğenmişsinizdir.
Mutlu bayramlar ve bol bol romantik gün batımları dilerim ♥♡♡♥♡♥♡♥♥

Sevgiyle kalin  🙂

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. hcagla dedi ki:

    yalnız MUA makyaj paleti de süpermiş 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Evet.. çok kullanışlı

      Beğen

Bir Cevap Yazın

