MAC CLEANS OFF OIL İNCELEMESİ

Bioderma marka makyaj temizleyicisi üzerine daha iyi bir temizleyici denemedim.

Ancak MAC’in bu güzel şişesinde,  hafif turkuaz ince uzun ambalajındaki makyaj temizleme yağı dikkatimi çok çekti ve denemek istedim.

image

Beni en çok cezbeden yönü ise, mineral yağ içermemesi ve buna bağlı olarak ciltte bılçık bılçık yağlı bir his bırakmaması.

Mineral yağ yerine içerisinde doğal özler mevcut. Deniz yosunu özü, sarı ve beyaz papatya özü, şeftali yaprağı özütü artı  buna ek olarak Lavanta yağı, ayçiçek yağı, zeytinyağı ve üzümyağı eşlik ediyor. 

Ben küçük seyahat boyunu edindim.  Göz, yüz ve dudak makyajını çok etkin bir şekilde temizliyor. Bir pamuk üzerine biraz döküp direk masaj hareketleri ile yüzüme uyguluyorum.    Ancak temizleme işleminden sonra mutlaka yüzünüzü başka bir temizleyici ile  yıkamanız gerekli. 

Ben çok sevdim ve büyük boyundan da edinmek istiyorum en kısa sürede.

İlgili ürünü http://www.maccosmetics.com.tr de  bulabilirsiniz. 

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

