Wet n wild paleti ile dumanlı yeşil göz makyajı

image

Bu paleti çok uygun bir fiyata gittigidiyor.com’dan almıştım. Sol sütünun ilk açık bej rengi farı ile kaş altlarımı aydınlattım. İkinci açık kahve far ile göz kemiğime far karıştırma fırçası ile belirginlik verdim.
Üçüncü koyu kahve renk ile derinlik kattım. Göz kapağıma ise sağdaki yeşil rengi uyguladım.

Dumanlı görünümü elde etmek için, kirpik diplerime siyah göz kalemi uygulayıp, bir ince uçlu kalem fırça ile dağıttım.

image

Ten makyajımda ise Flormarın BB Matte kremini kullandım. Bu BB kremini o kadar çok sevdim ki,  yaz tatili boyunca kullandım.  Tenimdeki mat ve pürüzsüz duruşu mükemmel.  Dudaklarımda ise Flormarın  2012 yaz serisinde çıkan bu turuncumsu ruj ve lipgloss’u uyguladım.  Göz altlarıma ise Garnier roll on kapatıcı uygulamam yeterli oldu.

image

Deborah Milano rimelim de gözlerimde son bitirişi sağladı.  Elmacık kemiklerime ise gabrini marka aydınlatıcı Terracotta pudra uyguladım. Ardından yanaklarıma allığımı uyguladım.

image

image

Ve sonuç..

image

image

image

image

image

image

image

Biraz daha soft bir görünüm için sadece ruj rengini değiştirdim.  Essence marka hafif simli nude bir pembe renk

image

image

image

Umarım beğenmişsinizdir. Elbette bu makyaj farklı Muadil marka renklerle de yapılabilir.

Sevgiler ♡♥
Not: fotoğraflarda photoshop kullanılmamıştır.

Bir Cevap Yazın

