Şık bir Telefon kılıfı mı aradınız ? Elite Case By Sedef’e uğrayın :)

1186205_428523190587537_1090929345_n

 

Bodrum’a tatile giderken, benim gibi fotoğraf çekme meraklısı birisinin başına en kötü ne gelebilir ? Cep telefonunu yere düşürmek ve de ekranını tuz buz etmek tabiiki ! Yerden kaldırdığımda ise gerçekten üzülmüştüm. 

Neyse ki Telefonumu yeniledim. Kapaklı güzel bir Cep telefonu kılıfına ihtiyaç duydum. 

Sevgili Sedef, bu konuda oldukça şık ve daha önce her yerde hiç görmediğiniz değişik tasarımlar sunuyor. Benim seçimim ise yukarıdakilerden oldu. Özellikle pembe/ fuşia rugan olan modele bayıldım çünki pembe rengini çook seviyorum 🙂 

 

Ben kılıf başı 30,00 isviçre frangı ödedim. Türk Lirasına göre yaklaşık 66,5 TL tekamül ediyor. Hızlıca 2 haftada ptt kargoyla elinize ulaşıyor.

Siz de benim gibi şık bir telefon kılıfı arayışındaysanız,  ve de merak ediyorsanız, çekinmeden buraya tıklayın ve bu tasarım ürünü olan   modelleri  hemen incelemeye koyulun. Sevgili Sedef, her konuda yardımcı olmak için her an hazır 😉

 

sevgiyle kalın

 

 

Bir Cevap Yazın

