Sık sık kullandığım temel ürünler

Görsel

Ben genelde makyaj yaparken, her sabah farklı bir kalemi farklı bir far rengini kullanırım. Asla her gün aynı gezmem. Sıkılıyorum çünki. Ancak belli başlı demirbaşlarım vardır. Onlar gerçekten hiç değişmez. Sizlerle bugünki yazımda bunları paylaşmak istedim. 

Bu arada herkese mutlu bir hafta ve de pazartesi sendromunun olmadığı bir gün dilerim 🙂 

1. Flormar BB Matte krem. 

Ben inanın böylesi başarılı bir BB krem daha önce denemedim ! Cildimin matt durmasını sağlayıp aynı zamanda cilt tonu eşitsizliklerini gideren ve  nemlendiren harika bir ürün. Kokusu da çok güzel. Sanki Çikolata gibi kokuyor. 

2. The Balm Meet Matte Far paleti.

Bu palet sanki iş hayatında çalışanlara ya da sofistike bir randevuya gidecekler için oluşturulmuş. Favorilerim arasında. Pigmentsasyonu yüksek ve de renkler birbirleri ile harika uyum içerisinde. Çok güzel dağılıyorlar ve de birbirlerine karışıyorlar. Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

3. NYC marka keçe uçlu eyeliner kalemi.

Sürekli bunu kullanıyorum. Bitmek üzere gibi birşey. Çok pratik ve yoğun renkli bir eyeliner. 

4. Deborah Milano High Tech rimel

Benim kısa kirpiklerimi bile hak edip, uzatan yegane favori rimelim. Elim hep bu rimele gidiyor. 

5. Essence  I love stage marka göz farı bazı.

Urban Decay primer potiona taş çıkartan göz farı bazı. Çok seviyorum. 

6. Garnier kaffeinli kapatıcı roll- on.

Gerçekten bakım yaparak göz altlarını kapatıyor. Tenime açık renkli olanı çok güzel uyum sağladı. Pratiklik açısından çok sevdim.

Bordo renkli bir ruj ile tamamladım. Benimkisi artık üretimden kalkmış olan uzun süre kalıcı Lip Gloss olan AVON Perfect Wear. Resmini koymadın, çünki sanırım artık bu dudak parlatıcısı satılmıyor. Siz başka bir bordo ruj ile tamamlayabilirsiniz bu tarzı.

Pazartesi gününe böyle canlı başlamayı tercih ettim 🙂

Sevgiler

Görsel

Bir Cevap Yazın

