Bu aralardaki Sabah Rutinim

Görsel

Sabahları pratik olması gereken ve de etkisi iyi olan 3 adet ürün kullanıyorum bu dönemler. 

1. Nivea Visage all in 1 : isimi yüz temizleyicisi. Bu temizleyiciyi öve öve bitiremeyeceğim. Yüz maskesi, peeling ve temizleme olarak kullanılabilen bir ürün. İçinde mikrogranüller mevcut. Benim cildim yağlı olduğu için sabahları mutlaka granüllü temizleyicilere ihtiyaç duyuyorum. Cildim pırıl pırıl oluyor. Mis gibi kokuyor. İçinde manolya özütü var ve kokusunu da alabiliyorsunuz. Zaman içerisinde sivilcelerim tamamen yok oldu. Bittikçe tekrar tekrar alacağım bir ürün bu. Garnier marka üçü bir arada temizleyici ile kıyaslama yapacak olursam, benim için 1. sıraya Nivea’nınki gelir 🙂

2. Clinique Tonik: Cildimi gerçekten toniklediğini ve de temizediğini hissettiğim yegane ürünüm. 8 senedir hep kullanıyorum. 

3. La Roche Posay Effaclare Duo nemlendirici: Gerçeği söylemem gerekirse bu ürünü ilk aldığım dönemler hiç sevmemiştim. Sürdüğüm anda çene bölgemde iri iri sivilceler patlak veriyordu. Pişman oldum aldığıma. Bir kenara koydum kremi ve bir süre unutuldu.  

Nivea Visage yüz temizleyicisini kullanırken, sivilcelerim hafifledi ve tamamen yok oldu. Tekrar Effaclare Duo’ya bir şans vermek istedim. Yeniden denediğimde ise, cildime çok iyi geldiğini, sivilceleri çıkarmak yerine, aksine, çıkarmalarına engel olduğunu fark ettim. Benim gibi yağlı bir cildiniz varsa kesinlikle önereceğim bir ürün. 

Bir Cevap Yazın

