Makyaj örnekleri: Kasımda Aşk başkadır makyajı :)

Genelde kasım ayında koyu mürdüm tonları, kahve ve de bordo renklere gider elimiz. Ojeler, farlar, allıklar ya da rujlarda… Sonbahar dediğimizde, bende canlanan renklerden birisi gerçek kahve rengidir. Sıcak sarı, kırımızı ve kahvenin birleşimi. Ve tabiiki ben de çoğumuz gibi sonbahar mevsimini seviyorum. “Son” kelimesinin hüznü ile baharın coşkusuyla birleşmiş , melankolik bir ruh durumu, mevsim ya da algılayış dönemi 🙂 

Sonbahar_yapraklar_ve_gne_nlar

Ve yine en sevdiğim paylaşım türlerinden karşınızda benim yorumumla kasım ayı sonbahar makyajı. Çok fazla detaya girmek istemiyorum. Amacım, Flormar’ın Passionate Dots koleksiyonunun harika Lip Stylo’larına dikkat çekmek.

sonbahar-yapraklari

 Focus bu rujda. Çünki öyle bir renk var ki aralarında, beni benden aldı. Kahve. Sıcak bir kahve. Çoğumuz nasıl kullanacağımıza dair  belki bir fikir sahibi değiliz. Çünki kahve rengi rujlarda pespembe bir allık kullanamazsınız. Sıcak kahve mi soğuk kahve mi ona göre ayırd etmeniz gerekiyor.  Yine toprak tonlarında olmalı ki eğer ruj sıcak bir alt tona sahipse, birbirini tamamlasın.

IMG_20131119_204142

IMG_20131119_204507343

Gelelim makyajıma. Gözlerime göz kemiğime vurgu yaptım. “Cut Crease” dedikleri yöntemi kullandım. Benim kendi göz yapımda bu göz kemiği oldukça belirgin olduğu için aslında çok da bir çalışma gerektirmedi 🙂 Kalın eyeliner sürüp, takma kirpik kullandım. Kullandığım renkler, kızıl toprak tonlarıydı. Evet, dramatik bir makyaj türü oldu. tümüyle dramatik bir tarz. Sizler dumanlı ya da pin up tarzı dilediğiniz gibi seçebilirsiniz. Gözler hafif ya da yoğun. Seçim sizin. Bu yıl yoğun renkli makyajlar zaten moda 🙂

20131119_213743

Allık kullanmadım. Tamamen kontürleme pudrası ile işimi tamamladım kontür yaparak. Bu şekilde  daha çok beğendim. Tenim de oldukça açık bir renk olduğu için kontrast yoğun oldu.

Dudaklarımda ise makyajın yıldızı Flormar Passionate Dots serisinden PD25 nolu renk. Mağazalarda bu ruj şu anda satışta. Bakmanızı tavisye ederim. 

Bana bu makyajımda fikir babası olarak yardımcı olan Gizemciğime çok teşekkür ederim. Kendisi profesyonel bir makyöz ve ben onu inanılmaz seviyorum. Sayfasına buradan tıklayabilirsiniz.

20131119_215747~2

Ve bir kaç foto daha

20131119_213711~2

IMG_20131119_221248

20131119_215702

Herkese sevgiler. Yorumlarınız beni mutlu ediyor 🙂

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. meral unal dedi ki:

    merhaba
    çok güzel olmuş ellerinize sağlık. bu arada ne kadar çok Nükhet duru ya benziyorsunuz. çok söyleyen olmuştur ama maşallah güzelliğinize 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Cok tesekkur ederim. Eveet. Cok benzeten oluyor Nukhet Duruya ♥

      Beğen

Bir Cevap Yazın

