Pin Up tarzı saç modeli denemesi

Dita Von Teese’yi severek takip ediyorum. Kendisi dönemimizin Burlesque kraliçesi olarak bilinir. 

Saçlarındaki o havayı yakalamak istediğimden, internet araştırması sonucu, eletrikli buklelerle yapmış olduğunu öğrendim. Remington markasının da böyle bir ürünü sattığını öğrendim ve hemen bir adet edindim. 

Image

Tabiiki bu sıcak bigudileri saça uygulamak yaklaşık yarım saatinizi alıyor. Ben ilk sarmada biraz zorlandım ancak el çabukluğu ile hemen öğrenip kendinizi daha iyi geliştirebileceğiniz bir uygulama biçimi bu bigudiler. 

Image

Sadece 10-15 dakika bigudilerin saçınızda beklemesi ve soğuması yeterli. İnanılmaz dayanıklı bukleleriniz oluveriyor. Üstelik ben sprey ya da şekillendirici bile sürmemiştim saçımı sarmadan. Remington markasına buradan 100 üzerinden 100 puan veriyorum. Muazzam bir ürün. 

Pin Up saçı elde etmek için tabiiki bukleleri hep aşağıya doğru sarmanız gerek. Açınca da bi güzel taramanız gerek. Aksi halde Walt Disney Karakteri gibi durur saçınız 🙂 

Vee Sonuç:

Image

Image

Bu ürünü nereden mi aldım ? Hemennnn tıklıyoruz burayaaa 

Bir Cevap Yazın

