Yeni yazı: Avon Premiere Luxe Parfüm incelemesi

Eğer çiçeksi oryantal karşımlı kokuları seviyorsanız, bu parfüm tam size göre olabilir.

Avon’un geçen Aralık ayındaki kataloğunda çıkan yeni kokusu Premiere Luxe tam da böyle bir koku. 

Üst notalarda beyaz çiçekler hakim. En alt notasında ise Amber kendini hissettiriyor. Hafif bir koku değil ve kesinlikle kalıcı. Zaten kendisi bir Eau de Toilette değil, Eau de Parfum. Fuluarınıza ya da ceketinize sıktığınızda 24 saat sonra bile kendini hissettiriyor. Mistik, Lüks ve gerçekten sıradışı bir kompozisyonu var. Ben gerçekten çok sevdim. Her geçen gün de daha çok sevmeye başladım. Ancak ben zaten ağır kokulardan hoşlandığım için sevmiş olabilirim. Siz denemeden satın almayın derim.  Şişesinin tasarımı da bir o kadar hoş ve zarif. Tam bir aksesuar gibi.

1556611_634302143282952_1468917153_o

Avon Ocak ayı kataloğundan 47,00 TL’ ye indirimli olarak  bir temsilciden satın alabilirsiniz. 


Sevgiler

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. sihirlimavi dedi ki:

    valla buna ben de bayıldım. testeri bile uzun süre kaldı tenimde. tam tarzım kokulardan,elimdekiler bitsin, hemen alırım

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Evet çokk hoş bir koku

      Beğen

  2. aysen dedi ki:

    bırakın beni eşim fena bayıldı..biride parfümden iyi anlarım hiç beğenmedim yazmış..anlaşılan parfümden hiç anlamıyormuş..benim gibi parfümde sabit fikirli birinin kalbini çaldı en çokta eşimin;)

    Beğen

Bir Cevap Yazın

