Yeni yazı: Garnier Kaffeinli kapatıcı Roll on

20140226_084654_resized

Garnier Kapatıcı Rollon’u kozmetik marketlerinin raflarında hep görürdüm ancak nedense pek ilgimi çekmezdi. Siz de benim gibi severek takip ettiğiniz Bauty Vlogger ve Blogger lardan çok etkileniyorsanız, Jaclyn Hill’in bu ürünü kullandığını gördüğünüzde hemen koşarak bir kozmetik mağazasına gidebilirsiniz. Jaclyn bu ürünü daha çok fondöten üzerine göz altlarına hafif kapatıcı olarak uygulamıştı ve sonuç çok doğaldı. Hemen denemeliyim dedim ve bir adet edindim.

20140226_084851_resized

Roll on başlığı maalesef biraz bulaşabiliyor ancak ambalajından dışarı akma söz konusu değil. Gördüğünüzden daha bulaşıcı bir hal almıyor ve bu da bu tür ürünlerde gayet normal diyorum. Gelelim performansına: kapatıcılığı iyi düzeyde. Benim göz altlarımdaki koyu halkaları gayet güzel kapatıyor. Önce ıslak bir görünüm oluşsada, zamanla cilt bu kaffeinli özütü içiyor ve  kapatıcı kuruyor. Yalnız bu ürünü parmak uçları ile pıt pıt hareketlerle uygulamkata fayda var. Yaydırarak sürerseniz güzel durmuyor. 

20140226_084935_resized

Kokusu biraz garip. Öyle rahatsız edici değil ama alışılagelmişin dışında. Benim gibi koku insanı iseniz eğer, bu üründen tahminimce rahatsızlık duymazsınız. Göz altı morluklarımı tedavi ettimi ? Hayır ! Hafifledi. Soğuk bilyesi ile göz altlarıma uygladığımda şişliklerimin inmesine yardımcı oldu.  Ancak içinde morluklara karşı faydalı olabilecek hammaddeler mevcut ise belki çok daha uzun vaadede işe yarayabilir. Ben zaten her gün kullanmadım bu Kaffeinli Rollon’u. Bu yüzden farazi yazmak istemedim 🙂 

Denemenizi tavsiye ederim. 

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

