Yeni Yazı: Leslie Sanson ile evde yürümek

Yürümek kalbimiz için son derece faydalı. Çoğu zaman kötü hava koşulları yüzünden dışarıda yürüyüş yapamıyoruz. Biraz da tembellik bahanemiz olduğunda ve yağmurlu havalarda yürürken ters yüz olmuş şemsiyeler gibi hissettiğimiz için çabucanak bundan vazgeçebiliyoruz. İtiraf edin 🙂

Sevgili diyetisyenim Aslı hanım sayesinde Leslie Sanson ile tanıştım. Youtub’da birsürü Videosu mevcut. 1 Mile, 2 Mile ve 3 Mile gibi yürüyüş Videoları var. Bizzat 1 aydır denedim. İtiraf etmeliyim, spor yapmak hiç bukadar zevkli değildi.

İlk izlediğim gün ” aman, hiç de zor hareketler değil bunlar, ben ki ne ağır siklet sporlar yaptım… bu mu işe yarayacak ? ” gibi saçma bir önyargıya girdim. Aslı hanımın vardır bir bildiği diyerek bu işe koyuldum. 

Ve sırasıyla deneyimlerimi yazıyorum: 

  1. Walking’e başlamadan önce mutlaka su için. Arada da su içebilirsiniz. Vüdutta kardiyovasküler çalışma  yaptığı için bol bol terliyorsunuz. ( ben çok terleyen birisi olduğum için her yerim su oluyor )
  2. Leslie nin bu videosunu evde TV karşısında çok rahat yapabilirsiniz. Eğer oturma odanız dar ise sehpaları, masaları bir kenarıya çekin ve yer açın. Kuğu balesi gibi odanın bir ucundan diğer ucuna uçmanıza gerek kalmıyor. 2-3 adım ileri ve geri ve de yana doğru adım atabilecek şekilde yerinizin  olması önemli ve yeterlidir.
  3. Bizde Smart TV olduğu için Youtube’u direk TV de izleyebiliyorum. Sevgili eşimin bu konudaki merakları bana da fayda sağladı gördüğünüz gibi 🙂 
  4. Bol bol ter döküyorsunuz. Asla zorlanma duygusu hissetmiyorsunuz. Egzersizleri yaparken karın bölgesini hep içeriye çekerek ve de dik omuz duruşu ile çalışmak çok önemli. 
  5. Leslie’nin pozitif enerjisi sizi motive ediyor. İçten bir kahkahası var, 3 Mil’i başardığınızda mesela, öyle bir seviniyor ki, siz de kendinizi Süper kadın gibi hissediyorsunuz 🙂 
  6. Leslie bu walking çalışmasının kesinlikle normal yürüyüşün yerini tutmadığını, vücudunuzda çok daha fazla kas gruplarını çalıştırdığını, daha fazla kalori yaktırdığını ve de sıradışı bir egzersiz programı olduğunu vurguluyor. 
  7. Bu programı 14 yaşından 80 yaşına kadar herkes çok rahat yapabilir. Doğrudan yağ yakıyor ve metabolizmanızı hızlandırıyor ve de kalbinize çok iyi geliyor.

Haydi giyin eşofmanları.. alın suyunuzu.. başlayın 😉

Sadece 7 günde farkı göreceksiniz 🙂

Bir Cevap Yazın

