Yeni yazı: Enozone Anti Acne solüsyon

1973069_663429377036895_924042169_o

Lilakutu siparişimle bana hediye gelen bu ürünü hemen denedim. Benim cilt tipim aşırı yağlıdır. Fazla sebum üretiminden kaynaklı siyah nokta ve de sivilce sorunu yaşıyorum. Aynı zamanda yağ butonlarım da var. Regl dönemine bağlı olarak da derinden gelen sivilcelerim oluyor ve bunlar genelde çene bölgemde oluyor. Ancak Regl dönemi bitince sönüp gidiveriyorlar. Enozone marka bu fıs fıslı şişenin üzerinde ” benzersiz formül” yazıyor. Çok merak ettim ve denedim.

Etkisini ilk kullanımda hiç anlamadım. Bu da ne ya dediğim oldu. kahve rengi bir su. Sprey pompası ile pamuğa sıkıp cildime uyguladım. Ardından 1 saat bekliyorsunuz ve nemlendirici sürüyorsunuz. Yaklaşık 1 haftadır kullanmaya devam ediyor. Cildimdeki kızarıklıklar ve irili ufaklı sivilcelerde sönüşme meydana geldi. Cildim daha pürüzsüz hissediyor.

İçeriği: Aqua, Alcohol denat, Glycerin, Sodium levulinate, Sodium anisate, Glycyrrhiza glabra root extract, Sodium humate

http://www.lilakutu.com web sitesinde ürün açıklamasında ise şöyle yazıyor:

Yüksek yağ ve sebum salınımı nedeniyle tıkanan yağ kanalları, fiziksel ve biyolojik deformasyonlara neden olarak bölgesel bakteriyel enfeksiyon oluşumunu başlatır. Enozone aşırı yağ ve sebum üretimini kontrol altına alarak bozulan yağ dengesini yeniden düzenlemesine yardımcı olur. Ürün bileşenlerinden olan meyan’ın etken maddesi olan glabridin, fenolik bileşikler ailesine bağlı olan flavanoidlerden biridir.

Glabridin antioksidan, anti mikrobiyal, pigmentasyon düzenleyici etkiye sahiptir. Glabridin cildinizde sivilce sonrası oluşan lekelerin görünümünü azaltmada etkilidir. Ayrıca, meyan kökü; glisirizin, glisirizik asit gibi saponinleri içerir, saponinlerin yenileyici, canlandırıcı etkileri vardır.  Polikarboksilik fonksiyonel gruplar cilde nüfuz ederek oluşan fazla yağı parçalar ve böylece tıkanan deri gözeneğinin açılmasını sağlar, folikül içine girmiş olan zararlı maddeleri uzaklaştırır. Siyah noktaları, yağ bezelerinin genişlemesini, artmış yağ salgısını ve folikül adı verilen haznenin genişleyip kalınlaşmasını önler.

Kinonlar cilt üzerindeki tahribatı onarır. Ürün tasarımındaki bileşenler elementler yönünden de zengindir bu sayede cildin elastikiyetini arttırır bağ dokusunu güçlendirir, sivilceden dolayı zarar görmüş cildi onarmaya yardımcı olur.

1972833_663428987036934_1973924099_o

Bu ürün bitince kesinlikle alacaklarım arasında yer alıyor. Memnun kaldım. Fiyatı Lilakutu.com’da  29,00 TL.

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Özlem dedi ki:

    Ayni sorun bende de var Evrimcim. Cenemde sivilce ya da sivilce izi var sürekli. Hemen deneyeyim ben de, iyi oldu bu, sagolasin 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Sonuclari bildirirsin burda canim..

      Beğen

Bir Cevap Yazın

