Yeni Yazı : L’oreal Pure Zone Chrono Clear Peeling

Gerçekten büyük bir aşkla kullanıyorum bu ürünü. Sağdaki kutu yüz yıkama jeli ve tamamen bitti. Dünki Watsons indirimden de peelingini fırsat reyonundan kaptım. Sizin de bildiğiniz üzere çok yağlı ve sivilce eğilimli bir cildim var. Bu Seri cildimi hizaya getirdi resmen ! Yüz yıkama jelinde bolcana salisilik asit mevcut. Bana çok çok iyi geldi. Cildim pırıl pırıl oldu. Sivilceler gitti. Daha pürüzsüz hale geldi. 

Sıra soldaki peelingin tanıtımında. Yumuşacık bir his bırakıyor. Gerçekten ölü derileri soyuyor. Cildinizi de kurutmuyor.  Salisilik Asitin bir diğer etkisi bende sanki cildimi sıkılaştırdığını hissetmem.. Gözeneklerimde güzel gelişmeler gözlemliyorum.  Sivilce sorununuz varsa, yağlanma eğilimi yaşıyorsanız, hemen deneyin derim. Bittikçe alacaklarım listesine girdi bile. Ben indirimden 9,00 TL ye aldım sanırım. 

Siz de bu ürünü denedinizmi ? Gözlemleriniz nedir ?

20140308_071507

20140308_071927

Loreal Pure Zone Chrono Clear  tarafımdan satın alınmış olup, tarafsız olarak yorumlanmıştır ve yazdıklarım şahsi fikirlerimdir.

Bu vesile ile aynı zamanda hepimizin kadınlar gününü sevgiyle kutlarım. 

 

Kadın erkek eşitliğinin mücadelesi ne tek bir  feminist guruba ne de herhangi bir kuruluşa aittir. Insan haklarının umurunda olan herkesi ilgilendirir.

GLORIA STEINEM

DÜNYA EMEKÇİ KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN

x28121eh_k9btwp_1

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. İçindeki cleanpod başlığın yumuşaklığını muhteşem ayarlamışlar…Salisilik asitten dolayı göz bölgesine dikkat ve hassas cildi olanların dikkat etmeleri gerekebilir…
    paylaşım için teşekkürler

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Ben yorumunuz için teşekkür ederim

      Beğen

  2. NECLA KILIÇ dedi ki:

    Yüz yıkama jelini bende kullanıyorum ve çok memnunum… Yıkama jeli üzerinde bulunan masaj başlığı sayesinde çok daha keyifli hale geliyor, ben çok sevdim 🙂 Şimdi tavsiyen üzerine peelingide sipariş veriyorum 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Süper. Ben de dün yeni yıkama jelini aldım. Vazgeçemeyeceğim bir ürün oldu.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

