Yeni yazı: Rio Karneval Makyajı :)

Ben cıvıl cıvıl renkli makyajları çok seviyorum. İzlemesi ve incelemesi çok güzel oluyor dışarıda böyle gezmesemde 🙂 ama bir partiye giderken bu tür makyajı uygulamaktan hiç çekinmem. Umarım siz de beğenirsiniz güzel okuyucularım 🙂
Bol resim sizleri bekliyor , haydi başlayalım bakalım;

image

image

Ten makyajı ile başlıyoruz. Yıkanmış temiz cildime hem parlaklık versin diye hem de nemlendirsin diye Clarins Beauty Balmı baz olarak kullandım. Bu ürün Lisa Eldridge’in en sevdiği bazlardan biri..  Ardından fondötenimi uyguladım. 4 numara fondötenli halim..

Bir sonraki adım ise göz makyajım. Far bazı olarak NYX marka göz farı kalemi “milk”  kullandım. Beyaz bir renktir. Burada amaç renklerin daha parlak durmasi.

image

İlk defa picture tutorial hazırladım. Acemiliğimi kusur görmeyiniz 🙂

İlk önce likit liner ile gözlerime kontür sınırı belirledim. Göz pınarıma yakın bölgeye açık bir turkuaz rengi uyguladım. Orta kısmına parlak yeşil ve dış kısmına koyu mavi bir renk. Göz kemiğime ise mor renk far uyguladım ve dağıttım. Renk geçişlerinin düzgün olmasını sağladım. Ardından likit eyeliner çekip kaşlarımı da boyayıp rimel sürdüm. En son takma kirpikler takıldı. Göz altlarıma ise siyah göz kalemi çekip dağıttım.

Dudaklarıma ise  Flormarın geçen senenin yaz koleksiyonundan muhteşem mercan, turuncu rengi lip glossunu uyguladım.

image

Yanaklarıma yine açık şeftali  terracotta allık uyguladım. Işıl ışıl duruşlarını seviyorum bu terracotta allıkları.
Ve sonuç;

image

image

image

image

image

image

image

Umarım beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı seviyorum..

Mutlu günler

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. bencesoyle dedi ki:

    Süper olmuş!!

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Canım çok teşekkürler 🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

