Yeniyazı: Avon Gel finish oje Lavender Sky

Resim

avon-gel-finish

Hiç böylesi bir rengim olmadığını fark ettim oje dolabımda. Adı da Lavender Sky yani Lavanta moru gökyüzü demek.. Çok hoşuma gitti. Duruşu  ve kıvamı mükemmel bir oje. Tek katta  kapatıyor. Hemen kuruyor. Parlak bir bitirişi var. Çok sevdim. Aynı zamanda bu ojelerle süper Nail Art ( Tırnak süsleme ) yapılabilir. Ben birtanesini deneyip sizlerle paylaşmak için sabırsızlanıyorum şimdiden.

Diğer renklerini de merak ediyorum, mutlaka deneyeceğim. 

Şu anki Avon kataloğuna 10,00 TL ye satılıyor bu ojeler.

Bir Cevap Yazın

