Yeni Yazı: Günün makyaj yardımcıları

Hafta arası işim hep acildir. Sabah bazen iki üç dakika fazla uyku için neleri feda etmem 🙂 Hemen pratik ne varsa, onları ediniyoruz. Makyaja başlıyoruz. Temizlenmiş ve nemlendirilmiş cilde Flormarın Terracotta Pudrasını uyguladım. Hafif ışıltılı bir pudra. Dewy yani parlak bir bitiriş sağlıyor. Bu pudrayı ne zaman kullansam, çevremdekiler cildin ışıl ışıl duruyor ne sürdün diye soruyorlar 🙂 benden size minik sırrım olsun 🙂 Flormar Terracotta 020 nolu pudra bu. Ancak, ben 4 sene önce almıştım. Flormar kendini şu an çok yeniledi. Ambalajı artık beyaz değil, siyah. Solda ise Terracotta allık mevcut. Yine Flormar Terracotta 048 numara bu. Rujum ise AVON True Colour Serisinden Dream Fuchsia. 

20140320_072728

Diğer yardımcılarımı aşağıdaki  resimde görüyorsunuz. MUA Far paletim, altın ve gümüş ışıltılı. Üst sıradan soldan birinci ve ikinci farı kullandım.

Her makyajımda kullandığım The Balm Meet matte. Göz altlarıma dumansı duruş sağlamak için koyu gri farını kullandım. 

Avon Super Shock MAX maskara. Kadınlar gününe öze ambalajında 🙂

Clinique High İmpact göz kalemi. Zımba gibi gözde duruyor, akmıyor. Çok memnunum. Göz altlarıma  MAC Select Cover Up kapatıcı  kullandım. 

20140320_071926

Ve sonuç:

20140320_073002

20140320_072948

20140320_072850

Mutlu bir perşembe günü dilerim sevgilerimle 😉

Bir Cevap Yazın

