Divadonnebella’dan yeni yazı

Evet farkındayım uzun süredir paylaşımsız bıraktım sizleri. Facebook’dan arada sırada birşeyler yazıp çizsem de, instagramda resimlerimle merhaba desemde burasını uzun süredir boş bıraktım. 

 

Böylece yüreğimden bir kaç kelimelerin artık dökülme vakti geldiğinde inandım. Biliyorum ki hepimiz hayatımızda belirli süreçlerden geçiyoruz. Her zaman herşey toz pembe olmuyor ne yazıkki. Artık hayatınızda bazı şeylerin gitgide tıkandığını hissettiğiniz, ferahlamak için bir fırsat ya da şans beklediğiniz dönemler.. Ardından kapınızı çalan minik bir şans. 

Bu şans ile beraber büyüyen umutlarınız ve sabır. 

İşte insanı en çok da bu kısmı yoruyor. Sabretmeyi çoğumuz bilmiyoruz. Sonuç ne olursa olsun hep gülümseyebilmek ve de pozitif kalmak ne kadar da zormuş dedim kendi kendime. Kah ömürünüzden ömür gidiyor kah, unutuyorsunuz. Ben de geçen sene sevgili  Beki İkala Erikli ve Meleklerle tanışmıştım bir dostum sayesinde. Bu aralar böyle spiritüel şeyler bana çok daha iyi geliyor. Güç veriyor kuvvet veriyor. Sabırı öğretiyor. 

Bu yüzdendir ki.. biraz hevessiz biraz dalgın  bazen mücadeleci, çoğu zaman güçlü ve biraz hayal perestim son günlerde. Sizlerle en yakın zamanda buluşmak dileği ile sevgiyle kucaklıyorum.

 

Divadonnabella

Resim

 

Bir Cevap Yazın

