Yeni yazı: Siyah Elbiseler için Düğün/Mezuniyet makyajı örneği

Siyah elbise ya da takım elbisesi birçoğumuzun tercih ettiği giyim tarzı olabileceği için siyah renkte bir gece elbisesine uygun makyaj örneği paylaşmak istedim.

image

image

image

image

Yüzüme Clinique Primer uyguladıktan sonra MAC fix pudra uyguladım.

Gözlerime MAC kapatıcı uyguladıktan sonra ‘Maybelline Colour Tatoo 35 on an on bronze’ uyguladım.

Ardından Avon Warm Cashmere far ikilisini gözlerime uyguladım.

Maybelline likit eyeliner uyguladıktan sonra Flormar rimel ve takma kirpik uyguladım.

Yanaklarda Clarins pembe allık uyguladım. Goldenrose beyaz highlighter pudrayı elmacık kemiklerime sürdüm.

En son Flormar passionate dots koleksiyonundan P22 nolu mat ruju uyguladım.

image

image

Umarım sizler için bir fikir olmuştur.

Sevgiler

DIVADONNABELLA

Bir Cevap Yazın

