TAG / Seni Sen Yapan

Kimse beni mimlemedi. Kendim çalıyorum kendim oynuyorum  🙂 Hadi biraz daha tanıyın beni madem 🙂

 

*Beni ben yapan renkler:

turkuaz, mavi, yeşil, petrol yeşili, pembe ve çingene pembesi

* Beni ben Yapan düşünce:

Nice Güzeller var, çirkin olan. Nice çirkinler var güzel olan. İçindeki ışığa inan, kendini sev.. gerisi gelir. 

*Seni sen yapan giyim tarzı

Casual/Rahat giyim tarzı ve yerine göre klasik abiye..

*Seni sen yapan saç stili:

Uzun ve dalgalı

*Seni sen yapan Parfüm:

Calvin Klein Euphoria

Resim

Dior  J’adore

Narciso Rodriguez

Chopard, Chashmere

Marni ( bayağı çokmuş 🙂 )

*Seni sen yapan makyaj malzemesi:

RUJ

*Seni sen yapan mevsim/ ay:

Mayıs, haziran

*Seni sen yapan müzik türü:

Jazz, Blues, Rock, Etnik 

*Seni Sen yapan kitap türü:

Kişisel gelişim

*Seni sen yapan tavırların:

Kahkaham. ( Yaklaşık 1000 decibel )

Tiyatral anlatımım. 

 

 

 

 

Bir Cevap Yazın

