Moshosgarden Lavender & Nutmeg ( Lavanta & Muskat ) kil maskesi

10662956_751328258247006_2143933976_o

Marka: Türk Menşeili bir marka. %100 Doğal içerikler kullanıyorlar. Kendilerini sürekli yeniliyorlar. İçerikler hem organik hem de %100 Doğal. Hammadde teminatında  doğal ve saflığa çok özen gösteren bir marka. 

Kil maskesinin Kıvamı: Oldukça koyu kıvamlı bir maske. İçerisinde bolcana bitki yağları mevcut. Yani kil ile bitkisel yağ bolcana harmanlanmış. Koyu yeşil bir renkte. 

Kokusu: burnunuza buram buram Lavanta kokusu geliyor. Muskat kokusunu çok tanımadığım için yorum yapamayacağım. 

İçeriği: * kil, * badem yağı, * gliserin, * lavanta yağı, * muskat

Yapısı: Bu kil bol nemlendirici bir yapıda. yüzünüze sürdüğünüzde çok hafif bir sıcaklık hissi oluşuyor sanki. ( bende öyle oldu )  Suyla seyrelttiğinizde dikkat edin. Suyu fazla kaçırmayın. Maske zaten yeterince yağlı. 

Yorumlarım: Uygulamadan sonra cildim pürüzsüz oldu. Sanki beslendi. Yumuşacık bir his kaldı geriye. Cildim yağlı olduğu için gece uyumadan önce nemlendirici uygulama gereği duymadım. Kuru – Karma ve Kuru ciltlerin bu maskeyi çok seveceğine inanıyorum. Benim de kil maskesi olarak denediğim en güzel maskelerden biri. Etkisini sevdim. Hafta bir uygulamaya devam edeceğim. Bendeki ambalajı 125 cc lik. Oldukça çok. Uzun süre yetecektir. 250 cc likler de var. O bana biraz fazla gelirdi açıkcası. Bu ara indirimden 125 cc lik kutuyu 19,00 TL ye aldım.

ürüne ulaşmak için > Moshos Kil Maskesi 

maskeli evrim

Bir Cevap Yazın

