Yeni Clinique Anti Blemish Pudra ( Anti sivilce Pudrası )

Clinique marka farları, fondötenleri, göz kalemlerini kısacası bir çok ürününü çok seviyorum. Heleki farları muazzam kalitede. 

Özellikle Fondöten seçimine cilt tipinize  göre dikkat etmeniz gerekir. Benim Yağlı cildim olduğu için doğru fondöteni seçmem gerekiyor. Cildim tabiiki sadece yağlı değil, aynı zamanda akneye meyilli bir yapıya sahip. 

Gelelim yeni çıkan Anti blemish Pudra Fondöten’e. Mail kutuma tanıtım düştüğü an heyecan yaptım. Çünki Anti Blemish sıvı fondöten okadar güzel ki, en değerli ve kıymetli fondötenlerim arasında. En azılı ve nemli sıcaklarda yüzüme uyguladığımda zıpkın gibi duruyor. Yüzümden sıcakta ter çıkıyor ama fondöten çıkmıyor. Yağlanma 4-5 saat sonra biraz oluyor. Üstelik sivilce bile yapmıyor. Şimdi bunun Pudra Fondöteni çıktı piyasaya. En kısa zamanda elimdekiler bitince edinilecekler arasındadır. 

cl1

 

 

 

cl2

cl3

Bir Cevap Yazın

