İşyerinde acil makyaj yapmak

Bazen son dakikaları uyumak isteriz. Bir türlü yerimizden kalkamayız sabahları. Karabasanlar çöker. Ama makyajsız da günümüzü geçirmek istemeyiz. İşte size pratik bir kaç çözüm önerisi: Hemen bir makyaj çantası bulup en önemli malzememeleri çantamıza koymak. 

20140926_091028

Peki ama neler koyucaz ? 

  • Rimel 
  • Ruj
  • Göz farı
  • göz altı morluk kapatıcısı
  • BB krem 

BB Krem: Mutlaka şart. Eğer cilt tonunuz mükemmel ve eşit değilse bir sonraki adımlarda  sizler için bir astar görevinde bulunacaktır. Temiz bir zeminde tuvalimizi çizeceğiz. BB kremlerini parmaklarınızla uygulayabileceğiniz için ben çok çok pratik buluyorum. Yanınıza makyaj çantasını aldığınızda ise minimal anlamda yer kaplamakta olan bir tüp.

Göz altı Concealer ya da morluk kapatıcı: Bu da demirbaş şartlardan olmasada yine de hafif göz çevresi renk eşitsizleri olanlara pratik çözüm. Ben Garnier Roll onu çok seviyorum ve çantamdan hiç ayırmıyorum. Acil durum olduğu için göz üstüme ve altına uyguladım. Bu aynı zamanda far için astar  ( primer ) görevi görebilir.

Ruj: Makyajda bir kadının en azılı ve en güzel silahı. Rujmanyağı birisi olarak ben rujlarımı hem allık hem de ruj olarak kullanıyorum. Çok acil vakalarda böyle. Bunu biricik aşkım annem de böyle yapardı hep 🙂 Kullandığım ruj sonbahara yakışacak Avon True Colour Sangria. Tam sonbahar rengi ve muazzam pigmentli.

Rimel: Benim kirpikler çok kısa. Gerçekten rimel olmadan asla makyajımı tamamlayamam. Ben Clarins’in  Wonder Perfect Mascara’sını kullanıyorum ve hayatımın Rimeli. Kısa ve düz kirpiklilere şiddetle öneririm.

Far: Gözfarı kısmı opsiyonel. Ben aynı zamanda far hastası olduğum için, illa bir uygulama yaparım. Avon True colour Berry love rengini uygulamak istedim. Rujumla uyum içinde olmasını istedim.

Böylelikle Misafirlikte ya da İşyerinde WC yi bir 13 dakika istila edip, hemen pratik makyaj yapabilirsiniz.

Sevgiler

20140926_083756

20140926_084118~3

20140926_084220~2

Bir Cevap Yazın

