Clinique Superprimer koyu leke görünümünü önleyici baz

Merhabalar yeni bir yazı ile haftaya başlayalım dedim. Clinique makyaj bazından bahsetmek istiyorum size. 

Eğer cildiniz benimki gibi karma ya da yağlıya dönük ise, Clinique marka bu superprimeri çok seveceğinizden eminim. Fondöten gerçekten zıpkın gibi yerinde kalıyor ve cildinizdeki renk eşitsizlikleri büyük oranda hafifliyor. 30 ml lik tüp size uzun bir süre yetecektir.  Kapağı açıldıktan sonra 24 ay süre saklayabilirsiniz. Ürün kokusudur ve çok sıvı bir kıvamda değildir. Gözenekleri kapama özelliği yok ancak görünümünü hafifletiyor.

30 ml tüp fiyatı 95,00 TL  buradan bakabilirsiniz tıktık

Ben bu primer’i çok sevdim. Açıkcası MAC Prep and Prime bazından daha çok sevdim diyebilirim. Daha koyu kıvamlı olduğu için belkide. Cildim deli gibi parlamıyor ve akşama kadar Disko topu gibi olmuyor yüzüm. Yağlı ve karma ciltlilere tavsiye edebileceğim bir makyaj bazı olacaktır. 

20140929_134937

20140929_135009

20140929_135034

siz hiç denedinizmi ? Fikriniz nedir ?

Bir Cevap Yazın

