Sağlık:1- Kilolar:0

Eski Kiloma Dönüyorum

şimdi kutlama zamanı :) şimdi kutlama zamanı 🙂

Bu hafta benim için karmaşık duyguların olduğu bir hafta; hem çok mutlu ve gururluyum hem de hüzünlü… Pek çok danışanım koruma programına geçiyor… Kimisi tastamam adını koyduğu kiloya geldi, kimisi de belki bir kaç kg, belki bir kaç gr ile hedefi gördü…  Sayılar evet belirleyici ama, bundan daha büyük ve önemli bir şey var bu süreci “başarı” ile tamamlamak için… Az sonra sizinle Burcu’nun mailini paylaşacağım. Bu mail çok taze, daha geleli 20 dk bile olmadı belki… Kendisine “bloguma koyabilir miyim?” diye sordum hemen çünkü sizlere ilham olsun istiyorum. Kendisine de yazdım; “başarı öyküleri masa başında yazılmıyor, bunun en güzel kanıtısın” diye… Evet, o çok yoğun çalışan bir akademisyen ama kendisine bu iyiliği yapmayı kafasına koymuştu… Ve yaptı… “başarı öyküleri, tencerenin başında, terli bir tshirt ile akşamdan yaptığımız hazırlıklarla, caydırıcılara verdiğimiz doğru yanıtlarla yazılıyor” ve bence iyi bir takım çalışması bu öyküyü taçlandırıyor.
Yürekten tebrik ederim…

View original post 339 kelime daha

Bir Cevap Yazın

