Blog Projesi: Yay Burcu kadınının makyajı nasıl olmalı ?

20140928_163245~2

 Merhabalar,

Öncelikle;

Bu güzel Blog projesinde yer almamı sağlayan Sevgili Buse’ye teşekkürlerimi sunarım. Hepimiz bu projede yer alırken çok eğlendik. Umarım sizler de sonucu beğenirsiniz.

Bugün sizlere Yay Burcu kadınına yakışacak bir makyaj sunmak istiyorum. Başvuru kaynağım http://www.astroanaliz.com sayfasıdır. Yay burcu kadını bildiğiniz gibi ateş gurubunda yer alan bir Burç’tur. Bu burcun makyaj betimlemesi şu şekilde yapılmıştır:

YAY BURCU KADINI

Hayatı seven, serüvenci, güler yüzlü Yay kadını, kendinden emin tavırlarıyla hem zarif ve şık hem de çekicidir. Siyah veya koyu kahverengi göz kalemi ile gözlerinizin çevresini belirlemesi önerilen Yay kadınına, Makyaj uzmanları, dudaklarda bakır ve kahve tonlarındaki rujları önermektedir.

Makyaj önerileri:
1-Yay kadınlarının dudaklarına karmen kırmızısı, bordo ve parlak kırmızı çok yakışır.
2-Göz makyajlarında deniz mavisi, lacivert gibi mavi tonlarını tercih etmelidirler.
3-Cilt içinse şampanya tonlarını baz rengi olarak kullanmalıdırlar.

Ben burada verilmiş ipuçlarını harmanlayarak, kendimden yorum katarak  sizlere örnek bir makyaj stili oluşturdum. Benim örneğim oldukça dramatik ve fark edilir bir makyaj. Sizler biraz daha hafif versiyonunu kullanabilirsiniz.

collage3

  1. Öncelikle gözlerime Primer uygladım. Ben MAC Pro Longwear Concealer kullandım. Bana göre en iyi Far bazı.
  2. Naked  2 paletinden Tease rengini göz kemiğime uyguladım. Bunun için geniş uçlu bir dağıtıcı fırça işinizi görecektir. Benim tavsiyem Sigma E40 nolu fırçadır.
  3. Sigma E45 nolu fırça ile yine göz çukurundaki kemiği biraz daha vurgulamak için Naked 2 Paletinden  Snackbite rengini uyguladım. 
  4. Göz kapağıma bir fırça yardımı ile  Nyx marka siyah krem kalemfar uyguladım. 
  5. Naked 2 paletinden Blackout rengini hareketli göz kapağımın tümüne uyguladım. Diplere siyah likit gözkalemi uyguladım. Göz altına siyah kalem ve blacckout farı uyguladım.Ardından bol rimel sürdüm. Kaş altlarıma da Urban Decay Naked 2  Bootycall isimli  farı uyguladım. Bitti.

Dudaklarıma ise Urban Decay F-Bomb isimli super Saturated Dudak Kalemi ruju var. Ardından Flormar Longwearing  Lipgloss Kırmızı rengi uyguladım.  Zilyon tane renk var aslında piyasada. Kendinize yakışan kırmızıyı kullanmanızı tavsiye ederim. 

IMG_20140929_175256

Yanaklarda ise Sleek Blush by 3 Paletinin Flame rengini uyguladım. Ortadaki kırmızıyı MAC187 nolu fırça ile yanaklarıma uyguladım. Çok pigmentli bir ürün olduğu için bu allığı MAC 187 gibi bir fırça ile  kontrollü uygulayabilirsiniz. Aksi takdirde çok çok yoğun sürmüş olursunuz yanaklarınıza.

10668071_759068570806308_148778022_o 10712022_759045297475302_587068664_o 10712151_759045017475330_230839268_o

Diğer Burçları merak ediyorsanız Sevgili Ecenin bloğuna ve burç makyajına bir göz atın derim. Yengeç burcunun makyajını tanıtacak sizlere

 www.eceabdioglu.blogspot.com.tr

Sevgili Gülşahın Bloğuna misafir olun derim. Onun Makyajı da şahane. Başak burcunu yaptı.  www.onyuzmilyonoje.com,

Sevgili Şeker Kalp in  Şirin bloğuna   bir tık yapın hemen, harika bir Balık burcu makyajı var !  www.kalp-seker.blogspot.com.tr,

Busenin muhteşem bloğu  ve makyajını da görmeden gitmeyin derim. Koç burcu makyajı sizi bekliyor.  http://bornova74.blogspot.com.tr/

Zarif İnci ve bloğuna da mutlaka mutlaka misafir  olun . Boğa burcu makyajını o gösteriyor. http://incilimakyaj.blogspot.com.tr/

Bir sonraki burç makyajında  17.  Ekim 2014 Cuma günü  buluşmak üzere  😉 

Sevgiyle kalın

13 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Kalp Şeker dedi ki:

    Harika görünüyorsun canım, çok beğendim

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      çok teşekkürler canımm

      Beğen

  2. nagehan buse dedi ki:

    vay vay vay ağzım açık kaldı yani 🙂 🙂 harika olmuş çok teşekkür ederim güzel sözlerin için bende çok teşekkür ederim beni kırmadıgın için makyajına özellikle rujuna bayıldım fıstık 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      çok çok teşekkür ederim canım ❤

      Beğen

  3. White Pearl dedi ki:

    Harika bir iş çıkarmışsın canım. Bayıldım:)

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      canım sen de öyle. Teşekkürler

      Beğen

  4. Ece Abdioğlu dedi ki:

    Tebrik ederim Evrimcim. Harika görünüyorsunn 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Çok teşekkürler canım.

      Beğen

  5. onyüzmilyonoje dedi ki:

    Ellerine sağlık canım. Harika bir makyaj olmuş Dumanlı dumanlı. 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Aynen. Bayagi dumanlandim hahha 🙂

      Beğen

  6. aybike dedi ki:

    Mekayaj herzaman ki gibi kusursuz ayrica konu da cok ilgimi cekti boga kadinini da merak etmedim degil

    Beğen

  7. Harika bir makyaj olmuş 🙂 Emeğine sağlık :*

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Tesekkurler tatlim

      Beğen

Bir Cevap Yazın

