Mim: 2015’den beklentilerim nedir ?

Sevgili okurlarım, Şeker mi Şeker arkadaşım Buse benim bu eğlenceli Blog etkinliğinde mimlemiş bulunuyor. Ben de sizlerle 2015 senesinden neler beklediğimi paylaşacağım. Buradan sevgili Buse’ciğime teşekkür ediyorum. 

ELVGREN_img_100

 

2015 senesinden ilk ve en mühim beklentim Ailemin ve kendi sağlığımın yerinde olması. Çünki hayatta geriye kalan herşeyin  boş bir çabadan ibaret olduğunu anlamış bulunmaktayım. Yüce Allahım ve evrenin sonsuz gücü ile, 2015 senesi sağlık ve huzur içinde geçecek inşallah hissediyorum.

2015 senesinden aslında benim  çok bir somut bir beklentim yok. Ben her zaman işin mental kısmındayım. Eğer birşeyi seviyor ve mutlu iseniz, istedikleriniz katlanarak sizlere geri dönüyor.

 

İyi hissetmek isterim.

Sevdiğim işi bolcana yapabilme şansım olsun isterim.

Yaptığım işlerde çok çok daha başarılı olduğumu gösterebilecek gücümün ortaya çıkmasını istiyorum. 

Sevgilimin hedeflerine de yardımcı olmak, onlara ulaşmasına yardım etmek istiyorum. 

Bloğumun daha  da katlanarak başarılı olup, benimle birlikte makyaj heyecanını paylaşanların artmasını istiyorum.

ELVGREN_img_24

ELVGREN_img_78

 

Daha sağlıklı ve daha hafif bir Divadonnabella olmak istiyorum. Bunun için şimdiden çalışmaya başladım. 

Güzel yeni yerler görmek istiyorum. Denizin tadını çıkarabilmek , gökyüzünde uzak diyarlara uçabilmek istiyorum. Belki Fransa bir sonraki hedefim olabilir 🙂 

 

ELVGREN_img_102

ELVGREN_img_21

ELVGREN_img_99

 

En en en önemlisi içimdeki çocuk ruhumu asla asla asla kaybetmek istemiyorum.

ELVGREN_img_144

 

Ülkem adına aydınlık refah ve adil bir sene istiyorum. İnsanlar savaşlarda ölmesin istiyorum. Doğayı koruyalım daha da bilinçlenelim el ele verelim istiyorum.

Kısacası huzur, mutluluk barış  ve bolcana sevgi bekliyorum ben 2015 senesinden 🙂 

Böylelikle ben de bu güzel etkinliğin sonuna geldiğimi düşünerek ben de burada sevgili Kalp Şeker‘i mimliyorum. 

 

 

Heyecanla yazılarınızı takip ediyor olacağım. Sevgiler

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. nagehan buse dedi ki:

    canım benim bütün isteklerin istediğin gibi gerçekleşir inşallah çok teşekküre ederim çok beğendim 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Canım, ben teşekkür ederim 😉

      Beğen

Bir Cevap Yazın

