Yüz Jimnastiği ile hep genç görünmek

Her zaman niyetlendiğim fakat bir türlü düzenli bir şekilde alışkanlık haline getiremediğim bir jimnastik türü bu. Bizzat düzenli yapanların yaşıtlarına göre genç kaldığına şahit oldum ben.

Yüz jimnastiği Gurusu olarak kabul edilen Amerikalı Carole Maggio var. Kendisi yüzüne hiç bir şekilde estetik yaptırmadığını, 30 lu yaşlardan beri yüz jimnastiği ile uğraştığını ve de şimdilerde 50 küsür yaşında 30 lu yaşlı dönemlerinden daha iyi göründüğünü söylemekte. Öncesi ve sonrası fotoğrafları mevcut ve gerçekten bu kadına bayılıyorum. Pırıl Pırıl duruyor cildi.

carol_maggio carolemaggio carole-through-the-years

Carole işini büyüttü ve artık DVD ler satıyor. Hatta bir adım daha ileri gidip kendi cilt bakım serisini dahi çıkardı.

Web sayfasına gitmek için burayı tıklayabilirsiniz .

Ben şahsen bu DVD’lerden almayı düşünüyorum. 15 dakikalık egzersiz programı öğretiyor. Sabah ve akşam yatmadan uygulama alışkanlığını kazandıkmı bu iş tamamdır.

Ben cilt kremlerin genç görünümü korumada bir nebze katkısı olduğu düşüncesindeyim. Gerçek anlamda yüz jimanstiği ile desteklendiğinde harika bir iş çıkar ortaya. Tabiiki sağlıklı beslenmeyi de es geçmemek gerekir.

Carole Maggio’nun Youtube’daki Videoları:

 


 

Türkiye’de ise yüz yogası uzmanı olan Lourdes Çabuk var.  Lourdes hanımın kaşık ile yaptırdığı yüz egzersizi çok ünlüdür. Yanak ve de gıdık toparlayıcı olarak kaşık kullanıyor. Biraz  pratiklik gerektirsede, işi çözdükmü oldukça eğlenceli bir hale geliyor bu iş 🙂

Lourdes hanım yüz Yogası ve genel olarak Yoga hakkında bir kitap da yazmış. Seçkin kitapçılarda satımakta. Internetten online olarak da alabilirsiniz.

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=131250

Bir de son günlerde epey ses getiren bir paylaşım daha oldu. Dünyaca ünlü makyaj sanatçısı Lisa Eldridge Yüz masajı rutinini bizlerle paylaştı. Yüz masajı daha çok kan dolaşımını geliştiren bir yöntem ve aynı şekilde sarkma ve kırışıklıklara karşı olumlu anlamda işe yarayan bir yöntem. Yüzünüze yağlı bir balsam ya da uygun cilt bakım yağı ile masaj yapmanız gerekecek. Kuru cildinize asla bu uygulamayı yapmamalısınız. Cildinize zarar verebilir. Ben akşam evde denedim bile. Çok eğlenceli.

 

 

Ne yapıyoruz, 15 dakika kendimize vakit ayırıp cildimize bakıyor, genç görünüyoruz 🙂

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere.

Sevgiler

Bir Cevap Yazın

