Loreal Collection Privee J Lo’s Nude Ruj

Bugünki konuğumuz yine Doğal tonlarda ( nude ) bir ruj. L’oreal’in rujları hayatımda apayrı bir yere sahip çünki kokuya önem veren ben, kokusunu çok seviyorum. Vanilya kokmuyor. Aksine mum gibi kokuyor. Lise yıllarımda yine Loreal’den bir ruj satın almıştım. Vişne-mürdüm arası bir renk idi ve parlak bir bitirişe sahipti. Öylesine güzel duruyordu ki dudaklarımda, makyaj yapmayı bilmeyen ben, o dönemler bahsettiğim ruju sürüp çıkıyordum dışarı.

Aynı koku kendisini koruyor. Ne hoş ! Loreal zaman zaman sedefli ve gloss tarzı rujlar sürdüyse de piayasa, Colour Riche serisi hep baki kaldı. Kıvamını ve formülünü çok seviyorum. Değişmeyen klasikler arasında benim için. Collection Privee’de ise çeşitli ünlülere göre farklı farklı Nude tonlar üretmişler. Buradaki ana fikir, kişilerin kendi ten ve saç rengini benzettikleri ünlüye göre uygun Nude Ruj rengini tercih etmeleri 🙂 Benim için ise  her renk kabulümdür ve aşktır 🙂 

Gelelim güzel modellerimize. Yalın siyah elbiseleri içinde ten, saç ve ruj rengine dikkat çekilmiş. 

photo-groupe-jane-fbb collection-privee

Jennifer Lopez’in esmer tenine her zaman özensemde, kendim güneşte bronzlaşınca kötü göründüğüme inanıyorum. MAC fondötenlerine göre NW20’yim.  Fakat rujunu satın almama engel değildi 🙂 Jenniferin nude ruju bende tabiiki biraz daha koyu durdu. Fakat foto aydınlık göstermiş. Tatlı açık kahve pembe bir renk düşünün. Çok güzel ve özel bir ton. Açık tenlilere de dumanlı göz makyajlarında çok yakışacak bir renk. Esmerlere de. 

slide03

10860546_797837196929445_1760912788_o (1)

10860312_797836900262808_634235781_o (1)

Ve son olarak bendeki duruşu bu şekilde. bol renk veren kremsi bir ruj. kesinlikle şeffaf bir yapıya sahip değil. 

10844717_797838116929353_322180853_o

Fiyatı 27,00 TL-35,00 TL arası.

Bir sonraki paylaşımlarda buluşmak dileği ile. sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

