Huncalife’tan yeni yıl hediyelerim

Sevgili Huncalife gurubuna içten teşekkürlerimi sunarım. Bu sevimli vede oldukça dolu paketi göndermişler. Böylelikle kendileri ile tanışma fırsatım oldu.

image

Ürünleri hemen denemeye başladım. İlk olarak en çok sevdiğim iki ürünle başlamak istiyorum.

Delight serisinden nar özütü içeren yüz peelingi. Beyaz kremsi bir yapıda. Çok iyi temizleme özelliği olan, cildi kurutmadan ölü derilerden derinlemesine arındıran  bir peeling.

image

İçerisinde doğal nar çekirdeği taneleri de barındırıyor ve çok pahalı markalardaki peelinglere taş çıkartan bir kaliteye sahip. Her duşta mutlaka kullanıyorum ve cildim gerçekten pırıl pırıl oluyor. Hem kuru hem de yağlı ciltlerin rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Parfüm içermiyor.

Bir ikinci ürün ise Alum marka deodorantları.

image

Çok çok çok sevdim. İçeriğinde katkı maddeleri ve alüminyum barındırmıyor ve gün boyu kesinlikle ter kokutmuyor. Yapısı oldukça sıvı su gibi. Mineral tuz özütlerinden yapılmış. Uyguladıktan sonra bir süre kurumasını beklerseniz iyi olur. Muhteşem bir ürün. Kesinlikle deneyip bir şans vermelisiniz. Güvenle kullanıyorum.

Sıra geldi Delight Nar özlü göz kremine.

image

image

image

 İçerisinde aydınlatıcı mikro simler mevcut. Hafif jel yapıda bir ürün ve kokusuz. Uygulamadan sonra simler kayboluyor ve göz çevresine hem bakım yapıyor hem de aydınlık bir görünüm veriyor. Sevdim.

Bir diğer ürün ise Hair İst sarımsak özlü şampuan.

image

Yoğun bir zencefil kokusu hakim. Sarımsak kokusu kesinlikle yok. Benim zilyon kere işlem görmüş saçım bu şampuanı çok sevemedi. İçeriğinde ise SLS ( Sodium Laurenth Sulfate ) mevcut. Çok güzel temizliyor saçlar gıcır gıcır oluyor deyim yerindeyse. Ancak SLS içerdiğinden dolayi içim çok rahat kullanamadım. Ambalajı ve kokusu ve saçı derinlemesine temizlemesi güzel. İşlem görmemiş saçlar sevebilir. Saçı güçlendirici etkisi olduğuna inanıyorum. Saçımı da dökmedi. Dediğim gibi SLS istemeyenlere göre değil.

image

Yine Delight serisinden anti aging serum mevcut. Nar özütü içeriyor. Yoğun bir kokusu var. Parfüm içeriyor gibi geldi bana. Çok kokulu krem ya da serumlar bende alerjik tepkilere yol açabiliyor. Ayrıca içim fenalaşıyor fazla kokudan. Tabi bu bana özgü bir durum. Sizler sevebilirsiniz. Serum cilt tarafından hemen emiliyor. Yağlı bir his bırakmıyor.

Son olarak denemeye sıra gelemeyen Aloe Vera ve yeşil çay içeren bu deodorant mevcut. Ambalajına bayıldım. Görüntüsü muhteşem. Denemek için sabırsızlanıyorum.

image

Huncalife’in ürünleri paraffin ve paraben içermiyor. Bu çok büyük bir artı. Ayrıca bir zamanlar kozmetikçilerde satılan Carmina markasını da bünyesinde bulunduruyor. Mineral makyaj olarak çok başarılı bulmuştum. Artık Huncalife ürünlerini bir temsilci aracılıği ile doğrudan satın alabilirsiniz ve temsilci olup kendi işinizi kurabilirsiniz. Yüzde yüz yerli bir Türk markası olması da ayrı bir artı.
Fiyatlarına göre oldukça üstün performanslı kozmetikler sunuyorlar. 

Buradan ücretsiz üyelik başlatabilirsiniz. Bence doğrudan satış sektöründe büyük isim yapacak markalardan birisi olacak Huncalife. 

image

image

Kısacası bu marka ile tanıştığıma çok memnun oldum. En kısa zamanda diğer ürünlerini de denemek isterim. Özellikle şu at kestaneli kremlere, rujlara, farlara, fondötenlere merak sardım  🙂

Teşekkürler Huncalife.

image

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Nezahat Giral dedi ki:

    yazılarınız ve paylaşımlarınız çok güzel..:) sevgilerimi bıraktım

    Beğen

  2. Gül Özdemir dedi ki:

    Bloglara yorum bırakmaca etkinliği vasıtasıyla tanıdım blogunuzu sevgiler 🙂

    Beğen

  3. Bakımlı bayanların yeri sanırım burası çok güzel paylaşımlar…
    sevgiler…
    http://meryeminmutfagindan.blogspot.com.tr

    Beğen

Bir Cevap Yazın

