Benri Kuru şampuan yorumlarım

Saçınızı yıkadıktan sonra çoğu zaman günlük hayatın kargaşası içerisinde akşam üzeri eve geldiğinizde, bahar bahçesi gibi kokan saçınızdan eser kalmayabiliyor.

Yapış yapış yağlı saçlarla gezenler olduğu gibi, saçındaki yeni yıkanmışlığın verdiği volümü de kaybedenler oluyor. Hava kirliliği ve fabrika baca atıkları biz gözlerimizle görmesek de, atmosferde cildimizi ve bedenimizi etkilemekte.

Güzel saçlarımız da bundan nasibini alan ilklerden birisidir. Saç derimizdeki sebum salgısı arttıkça yağlanma meydana gelir. Bazı kadınlar ya da erkekler, yağlı saçların yapış yapış görüntüsünden kurtulmak için saçlarını at kuyruğu şeklinde toplamada çare bulurlar ancak bu uygulamayı da rafa kaldıracak kuru  şampuanlar çıktı artık piyasaya.

Bir arkadaşımın tavsiyesi ile ben de sprey şeklindeki kuru şampuan ile tanıştım.

Benri marka kuru şampuanı indirimden 5,90 TL  satın almıştım. Gerçek fiyatı 9 lira civarlarında.

Saçımı yıkadıktan sonra 2. gün ya da 3. gün saçıma 30 cm uzaklıktan sıkıyorum. Tarakla tarıyorum.

Etkisini beğendim. Kestane rengi olanı satın aldım. Hafif renk verme özelliğine sahip. Bunun bir de kızıl saçlara ve de sarışın saçlara uygun olanı mevcut. Saçınıza sıktığınız an taramanız gerek.

Baş aşağıya taramayı seviyorum böylece saçımda daha çok volüm elde etmiş oluyorum. Tamamen matt bir saç yapısına kavuşmasak da, saçtaki fazla yağı alıp götürüyor ve temiz bir görüntü oluşturuyor. Kokusu  limonlu fresh bir koku.  Kesinlikle herkese tavsiye edeceğim bir ürün.

Hayat telaşesi yüzünden saçımızı her zaman yıkayamayabiliyoruz. Zaten her gün şampuanlamak saç tellerini kurutuyor  ve saç derisinin daha da fazla yağlanmasına sebep oluyor.

Bu yüzdendir ki Benri kuru şampuan benden tam not aldı.

20150131_072639

20150131_072738

20150131_072722

Bir Cevap Yazın

