Romantik Sevgililer günü makyajı ( Cut Crease tekniği )

Romantik Sevgililer günü makyajı yapmaya karar verdim. Uzun zaman olmuştu romantik soft tonlarda makyaj yapmayalı. Sizlere yaklaşan sevgililer günü  için tarz fikirleri biraraya getirip harmanlayıp ruhumu konuşturmak istesem de, kendimde çıkan sonuçları çok beğenmiyorum ve “bumuydu aklında tasarladığın  Evrim” diyip kendimi eleştirebiliyorum.  Sanırım usta çırak denklemi benimkisi. Çırak ustayı taklit ettikçe ustalaşır ve ilk adımlarını kendi başına atmaya başlayan bir bebek gibi kendi sanat yolunda ilerler 🙂 Kısacası ben  hala bir çırağım ve ilham alıyorum.  Youtube’da video izlerken denk geldiğim cazibeli Christina Aguilera tam da böyle bir anda ilham kaynağım oldu. Duruşu, saçı, makyajı, takıları ile tam bir Hollywood aktrisi gibi. Kendisindeki bu Vintage – Retro karışımı stil yansımasını çok başarılı buluyorum. Christina tam bir dişi ve bunun dışa vurumunda çok başarılı. chr3 chr2  Gelelim benim yorumuma Ten makyajı:

  • Ten makyajımda öncelikle iyi bir nemlendirici uyguladım. 
  • Fondötenim Clinique Anti Blemish fondöten. 
  • Göz altı morlukları kapatıcısı ise MAC Prolongwear concealer
  • Fondötenim oldukça matt olduğu için sadece yanaklarıma, burun kenarlarıma ve alnıma doğru bronz pudra  uyguladım

Göz makyajı:

  • Önce Urban Decay primer potion uyguladım tüm göz kapağıma
  • Ardından tenimin renginde açık bej rengi bir pudra uyguladım tüm göz kapağıma böylece daha sonra yapacacağım far uygulaması için de güzel bir zemin hazırlamış oldum
  • Açık kahve rengi bir göz kalemi ile, göz çukurumun başladığı ve göz kemiğimin olduğu bölgeden şekildeki gibi çizgi çektim
  • Bu çizgiyi bir kalem fırça ile dağıttım ve çizginin dibine açık kahve far uyguladım ve yaydırdım. 
  • Yine çizgi bitimine yakın bölgeye bir ton daha koyu kahve far uyguladım ve hafifçe dağıttım. 
  • kaşlarımı uygun bir kaş farı ile doldurdum. Kaş diplerimi açık renk simli bir far ile aydınlattım
  • yukarıya doğru likit kuyruklu liner çektim ve bolcana rimel uyguladım

10967658_820979404615224_1766643555_o dudak makyajı:

  • Dudaklarımı gözüme çizgi çektiğim kahve rengi kalemin aynısı ile çerçeveledim
  • L’oreal  Koleksiyon Privee jennifer Lopez rujunu uyguladım iç kısmına ve kalemin sert çizgilerini yumuşattım

işte sonuç 🙂 10968190_821011531278678_1372937721_n 10968961_820970391282792_592688703_o 10965058_820970717949426_240392879_o   Beğendiğinizi umuyorum. Bir sonraki yazımda buluşmak üzere Sevgiler

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. ECE AKDEMİR dedi ki:

    Çok güzel ve başarılı olmuş ellerine sağlık canım 🙂

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      teşekkür ederim canım

      Beğen

  2. Çok güzel olmuş.Bu makyajı size çok yakıştırdım.
    Sevgiler…

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Çok teşekkürler 🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

