8 Mart Hilton Bursa Blogger Buluşması Sponsor Fimalar ve Hediyeleri Bölüm 1

Merhabalar ,

Bol resimli bir 8 Mart Bursa Blogger Buluşması Sponsor Firmalar ve Hediyeleri  Bölüm 1 ile karşınızdayım.

Epey uzun süreceğe benziyor çünki birbirinden ilginç hediyelerle eve döndük. Hepsini sizlere teker teker tanıtmak ve Firmalara teşekkür etmek istiyorum. Aralarında sizin de ilginizi çekecek birçok ürün mevcut.

Eglantine Yurdumuzun dünyaca ünlü değerlerinden olan Isparta gülünü hepimizin evlerine konuk etmek amacı ile kurulmuş bir marka. Gerçekten de kolonyası ve el kremi Isparta güllerinin en nadide kokusuna sahip. Teşekkür ederim. Keyifle kullanacağım.

Eglantine 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

Doğadan da bizleri hediye yağmuruna tutmuş. Yeşil çayı çok severim. Tarçınlı portakal çayını ise kışın çok tercih ediyorum. Yanındaki bardak da çok kullanışlı. Teşekkürler Doğadan.

doğadan 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

Fingercrossedco bizlere çok sempatik ve duygusal bir kadınlar günü mesajı ile bu el yapımı tasarım cüzdanı ile onurlandırmış. Hediye zarfı nekadar da zarıf ve özenli hazırlanmış. Heleki yazdıkları o duygusal not çok güzeldi. Teşekkür ederiz Fingercrossedco’ya.
fingercrossed 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri
Akarca Çiftliği’de bu sevimli minik sızma zeytinyağını hediye etmiş bizlere. Zeytinyağı sevdalısı birisi olarak bu hediyeye çok sevindim. Kahvaltı masamdan eksik etmeyeceğim. Teşekkürler Akarca Çiftliği.
akarca çiftliği 8 mart bursa hilton hediyeleri
Fulser paketini açtığımda çok sevindim. M. Asam ve Kräuterhof Anti Cellulite Gel ve zaten Şampuanlarını deneyimlediğim Tresan markasını bizlere göndermiş. Hepsinin birer Alman markası olduğunu biliyorum ve merakla kullanacağım. Almanların  kozmetiklerine güveniyorum ve seviyorum.
fulser 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

FULSERhttp://fulser.com.tr/

Pellini bir Gitti Gidiyor Satış üyesidir. Kendisi ile hediyesinden çok önce tanışıyorum 🙂 Yurt dışından çok güzel ve kaliteli kozmetiklerin ithalatını yapmakta. Müşterilerini hiç büyük ve küçük diye ayırmaz mutlaka minik de olsa hediyelerle mutlu eder. Benim gibi bir gözfarı meraklısına bu Stargazer farın denk düşmesi de çok isabet olmuş. Teşekkürler Pellini 🙂

pellini 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

 

PELLİNİ OFFİCİALhttp://dukkanlar.gittigidiyor.com/PELLINI/

Pastel Kozmetik  nekadar güzel hediyeler göndermişsiniz. Rujlar göz hapsimde. Nude ruj serisi çıkartmış. Yanına da asla eskimeyecek klasiklerden kırmızı bir ruj da var. Göz kalemini ve rimelini de denemek için sabırsızlanıyorum. Pastel ojeleri de zaten yerli bir marka olarak efsane. Nude Pastel ojenin rengine de bayıldım. Çok farklı bir Nude tonu. Teşekkürler Pastel.

 

pastel 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

 

PASTEL KOZMETİK – https://www.facebook.com/PASTELCOSMETICS?fref=ts

 

Parisien Home Banyo Ballistiği nekadar da eğlenceli görünüyor. Mis gibi de bir kokusu var. Küvetim yok evimde diye üzülmüyorum ve babamın evine gidip kocaman battal boy küvetinde bunu kullanıyorum. Teşekkürler Parisien Home.

Parisien Home 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

                 PARİSİEN HOME 

Datça Paketi bizlere kekik göndermiş. Datça diyince akan sular durur bende. Oraların Cennet doğası ve mis gibi kokan baharatlarını yakından bilirim zira annem alıp getirmişti. Minicik bir poşeti nasıl da özenle yemeklerimde kullanmıştım. Şimdi kocaman bir paket geldi. Artık Datça’nın doğal gıdalarından faydalanmak için Datçaya kadar gitmemize gerek kalmadı. Kışın da bu ziyafeti yaşayabiliriz. Çok mutlu oldum. Teşekkürler.

datça paketi 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

 

Datça Paketi Facebook Sayfası 

Lapitak el ve ayak bakım kremlerine  teşekkür ederim. Bol kepçe bir hediye aksiyonu olmuş. Sürekli görüp de hiç denemediğim bir marka idi kendisi. Bu defa neredeyse hepsi hediye geldi sanırım. Bu cömert hediyeler için Teşekkür ederim. Tek tek kullanıp izlenimlerimi sizlerle paylaşıyor olacağım.

 

lapitak 8 mart bursa hilton sponsor hediyeleri

http://www.lapitak.com/

Bugünlük bukadar. Yazılarımın ikinci bölümünde buluşmak üzere.

Sevgiyle kalın.

Bir Cevap Yazın

