Activar Kapsül ve AC-11 Anti Aging Beslenme Desteği

Activar Kapsül ve AC-11 Anti Aging beslenme desteğini yaklaşık 10 gündür kullanmaya başladım. Her zaman yaşlanma karşıtı bakımların sadece krem, serum ve güneş koruyucular ile desteklenmediğini, ayrıca nasıl beslendiğimizle ve aktivitelerimiz ile  ilgili olduğuna inanırım.

Beslenme desteklerinde bitkilerin mucizelerini zaman zaman hepimiz deneyimlemişizdir.Örneğin sabahları içilen bir bardak Limon suyu hem C vitamini takviyesi yapar ve hazmı kolaylaştırır . Naneli Limon Çayı mide bulantısına iyi gelebilir. Funda Yaprağı ödem söktürebilir örneğin.

Hali hazırda Lilakutu’da alışveriş müptelası biri olmuş iken dikkatimi Activar Kapsül çekti. Bir Anti Aging Kapsülü 118 yorum almış. Tek tek yorumları okudum. Çok etkilendim. Hemen internetin gücünü kullanarak, AC-11 maddesini araştırmaya koyuldum.

Activar Kapsül ve AC-11 Anti Aging beslenme destegi

Activar Kapsül AC-11 adında bir bitkisel özüttür. Bu bitki Peru topraklarında yetişmekte. Adı Uncaria Tomentosa ve bir diğer adı Cats Law.

Kanser’den Viral enfeksiyonlara kadar bir çok koruyucu özelliği var. En belirgin özelliklerinden birisi ise DNA hasarının onarımında yardımcı olması. Bu özelliği ile bilinen Anti Agin beslenme takviyelerin en güçlülerinden birisini oluşturmakta. Etkisini gerçekten kısa sürede gözlemleyebiliyorsunuz. Şöyle ki, sabah uyandığınızda gergin bir cildiniz olmuyor elbette 🙂 Sihirli bir mucize kapsülü değil. Ancak farklı bir ışıltı, sivilcelenmelerde bir azalma, daha enerjik olma hali gibi belirtileri mevcut.

Activar Kapsül ve AC-11 Anti Aging beslenme destegi (4)

Anti Aging beslenme desteklerini ya da tamamen organik yaşıyor iseniz, bunun etkilerini 1 günde, 1 haftada ya da 1 yılda değil, uzun yıllar içerisinde görebilirsiniz. Kendinizi daha az üzer, hayata daha pozitif bakar, cildinize iyi bakar ve iyi beslenip Spor yaparsanız, 37 yaşında olduğunuza ya da 60 yaşına geldiğinizde çevrenizdeki yaşıtlarınıza nazaran fark yarattığınızı görebilirsiniz. Genetik Faktör önemli rol oynasada, genç görünmek ve enerjik olmayı neden genetik kodlamanıza ve de şansa bırakasınız ?

Activar Kapsül Dr. Yaman Er sayesinde Türkiye’ye getirilmiş bir ürün. Aynı zamanda cilt bakım kremleri mevcut. Ben henüz kremlerini kullanma mertebesine geçemedim. Şimdilik Kapsül ile idare ediyorum.

Activar Kapsül güneşten korunmak için kullandığımız güneş kremlerinin etkisini arttırıyor ve DNA hasarının onarımında %30’a kadar etkili sonuçlar veriyor  ki bu da çok çok yüksek bir oran.

En büyük yaşlanma etkisi malum güneşten gelen UV ışınları.

Activar Kapsül ve AC-11 Anti Aging beslenme destegi
Activar Kapsül ve AC-11 Anti Aging beslenme destegi

 

Gelelim bendeki izlenimlere, 10 gündür Activar kapsül kullanan birisi olarak, cildimde bir iyi olma hali gözlemliyorum. Biraz daha ışıl ışıl bir cilt ve sanki kullandığım cilt bakım kremleri daha çok işe yarıyormuş izlenimi veriyor. Ayrıca kendimi biraz daha dinç hissediyorum. 3 ayımı tamamladıktan sonra izlenimlerimi çok daha elle tutulur verilerle burada  paylaşabileceğime inanıyorum.

Yakından beni tanıyanlar bilir ki, her zaman bir beslenme desteğine başvururum. Daha az hasta olur ve yaşıma göre gerçekten daha genç gösteririm. Bunların tesadüf olmadığına inananlardanım.

Activar Kapsülü siz de denemek isterseniz  bu linke tıklayabilir ve keşife başlayabilirsiniz >> Lilakutu

Herkese sevgiler

 

Beni bulabileceğiniz hesaplar :

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Divadonnabella/175437672562758

Instagram : https://instagram.com/divadonnabella/

Twitter: @divadonnabella

Google Plus: Divadonnabella

 

 

 

 

 

 

 

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. fusun dedi ki:

    Mrb. Activar kapsullerden memnun kaldiniz mi?

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Füsun hanım merhaba, faydasını gördüm. Daha sağlıklı bir cilt hissi oluştu. 2.ye kullanıyorum.

      Beğen

Bir Cevap Yazın

