Severek Takip Ettiğim Yerli Bloggerlar

Bugün sizlere severek takip ettiğim yerli bloggerlardan bahsetmek istiyorum. Yeni tanıştığım Blogger’lara da zamanla vakit ayıracağım, onları biraz daha tanımak istiyorum çünki.

İlk olarak bu işe tabiiki de Ojemrujumrimelim ile başlamak istiyorum. Ben ilk defa gözümü onunla açtım Blogger dünyasına ve benim için  örnek olmuştur kendisi. Ancak kendim de blog yazmaya başlayınca, fark ettim ki, bu iş taklitle değil özgün bir dışavurumculuk ile oluyormuş. Bana ilham kaynağı ve ışık olduğu için kendisini tebrik ediyorum 🙂 Sevgili Nihal okunası bir Guru Blogger bana göre. Yazıları kısa kısa az ve öz. Sizi sıkmadan yazar. Ürün yorumları inanılmaz objektiftir. Beğenmediği ürünü dürüstce söyler. Yenetekli fotoğraf çekimleri ile sizi sizden alır ve görsel bir şölen oluşturur. Son zamanlarda kendisi facebook ve instagram hesabında mankenlik de yapmaya başladı harika fiziği ile ve bizlere stil fikirleri  vermekte.

http://www.ojemrujumrimelim.com/

ojemrujumrimelim makyajblogu
ojemrujumrimelim makyajblogu

Sırada tabiiki Ebru diğer adı Chicscience var.

Dr. Ebru. bizlerden biraz uzakta yaşıyor. Ama yüreği Türkiye’de çok güzel bir Kadın kendisi. Amerika’da bir bilim Kadını. Kişisel olarak kozmetiğe çok meraklı. Yazılarını da bu bilimin ışığında yazıyor. Kremlerin içerikleri, ne işe yaradığı, faydaları ve zararları hepsi Ebru’da. Daha çok lüks kozmetik ürünlerini okuyabilirsiniz bu blogda. Ah o Tom Ford’lar, o Giorgio Armaniler, ojeler ve kremler… Gençliğin ve güzelliğin sırrı Ebru’da diyorum. Mutlaka abone olmalısınız. Bir bilim kadını ancak bukadar süslü ve şirin olabilir 🙂 Seviyorum seni Ebru, iyiki varsın.

http://drebru.com/

dr. ebru chicscience blogger

Sırada severek takip ettiğim Beauty Gore the Ladylicious var. Özelden hiç bir irtibatım olmadı kendisiyle bu zamana dek ama sıkı bir takipçisiyim senelerdir. Makyaj’da renkler , kaliteleri ve birbiri ile uyumları konusunda çok bilgili birisi. Çalışkan olması da cabası diyorum. Senelerdir, aksatmadan insan sürekli yazarmı ? Yazar ! Buyrun siz de onun Bloğuna bir göz atın. Objektif ve lafı dolandırmadan yansıttığı fikirleri harika.

http://beautygoretheladylicious.blogspot.com.tr/

beauty gore the ladylicious

Sırada Tabiiki Serap var. Serap Tan. Serap  En eski bloggerlardan birisi ve makyaj, stil, kozmetik, moda gibi bir çok alanlarda yazı yazıyor. Şimdi anne oldu ve annelik serüvenini, bire bir, bizlerle paylaşıyor. Onunla birlikte ben de heyecanlandım gerçekten. Allah evladına bağışlasın onu. Çok güzel bir kızı oldu ( maaşallah subhanallah ) ve Serap halen harıl harıl Blog yazıyor. Bu çalışkanlığından dolayı onu tebrik ediyorum. Serap ince ruhlu, hassas, romantik ve son derece hümanist bir insan. Takip etmenizi öneririm.

SerapTan blogger

http://www.seraptan.com/

Sırada Turkuaz blog var. Tasarımına bayılmıştım bu bloğun. Turkuaz en sevdiğim renklerden birisi çünki. Ne yalan söyliyim beni ilk önce buradan yakaladı bu blog. Yazılarını keyifle okuyorum. Makyaj ve kozmetik üzerine çok faydalı yorumlar okuyorum. Bloğunda çektiği fotoğrafların estetiği ise ayrı bir muhteşem. Sizleri inanılmaz güzel görsel bir şölen beklemekte.

turkuaz blog
turkuaz blog

http://olcaytile.blogspot.com.tr/

Keşfetmek için daha nice bloglar mevcut. Hepsinden yeniden bahsedeceğim bir ikinci yazımda. Şimdilik sizleri fazla sıkmadan boğmadan yazımı burada bitirmek istiyorum.

Henüz tanımadığım blogger arkadaşlar varsa, yazımın altına yorum bırakmalarını rica ediyorum. Böylece tanışmış oluruz ve birbirimizi takibe almış oluruz.

Sevgiyle kalın

4 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Serap Tan dedi ki:

    Nasıl mutlu oldum nasıl duygulandim anlatamam! Çokça çok teşekkür ederim bitanem
    sevgiler ❤

    Liked by 1 kişi

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Sana da sevgiler canım benim ❤

      Beğen

  2. Divacigim cok tesekkur ederim. Cok mutlu ettin beni. Her zaman zarifsin. Cok tesekkurler ve sevgiler 🙂

    Liked by 1 kişi

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Canım 💕💟

      Beğen

Bir Cevap Yazın

