Bir ruj ve 5 kullanım alanı için ipuçları

Merhabalar, bugün sizlere bir ruj ve 5 kullanım alanı için ipuçları vermek istedim. Issız bir adaya düşseniz, bir adet ruj ile yapabileceklerinizi anlatmak istedim.

Mesela önce bir tutam tuz daha sonra 200 ml su , bir taşım kaynatıyorsunuz… desem de, fazla ciddiye almayın. Latife olsun dedim ilk cümlem 😀 hihi

Gelelim bir  rujun  gerçek kullanım alanlarına:

  1. İstediğiniz tondaki bir ruj eğer çok fazla parlatıcı içermiyorsa ve daha çok saten bitirişli ya da matt ise allık olarak çok rahat kullanabilirsiniz. Burada dikkat etmeniz gereken, parmaklarınıza bir miktar olarak aldığınız ürünü pıt pıt hareketleri ile yavaşça elmacık kemikleri dolaylarında dağıtmanız. Picasso tablosuna benzememek için homojem dağılım için bir miktar pudra ya da az fondöten kullanabilirsiniz.
  2. Ruj, aynı zamanda benzer tondaki farlar için göz kapaklarında harika bir far bazı olabilir. Bu noktada  matt rujlar daha güzel iş görecektir. Yine pıt pıt hareketleri ile göz kapağınızda dağıtma yapabilirsiniz.
  3. İnce bir dudak fırçası ile ruju aslında bir dudak kalemi olarak da kullanabilirsiniz. Dudak çevresine ruju sanki kalem sürercesine ince bir şekilde uygulayabilirsiniz.
  4. Rujunuzu dudağınıza parlatıcı sürmeden önce, dudaklarınıza hafif bir renk vermesi için baz olarak da kullanabilirsiniz. Bunun için parmaklarınız ile bir miktar ürünü alıp yine dudaklara pıt pıt  hareketleri ile uygulamak. Böylece ruj dudaklara hafif renk verecektir ve dağınık duracaktır. Bu dağınık görünümün üzerine partlatıcı sürdüğünüzde, oldukça çekici ve doğal bir görünüm elde edersiniz
  5. Bu yöntemi ben şahsen hiç denemedim. Ancak turuncu ya da kırmızıya dönük bir rujunuz var ise, bunu göz altı morluklarında kapatmada  kullanabilirsiniz. Önce turuncu ya da kırmızıya dönük ruju göz altındaki mor bölgelere pıt pıt uygulayıp, ardından her zaman kullandığınız göz altı kapatıcısını üzerine uygulayabilirsiniz.

11224283_868350493211448_6416528051271670241_n

Gerçek profesyonel makyözlerin, bazen çok ilginç yeni kullanım alanları yarattıklarını görüyorum makyaj malzemeleri ile. Bizler de kendi kendimizin ustası olduğumuz için, bence bu çoklu kullanım alanlarına sıklıkla başvurabiliriz. Çok eğlenceli ve yaratıcı buluyorum. En azından yoklukta, kurtarıcı oluyor bu metodlar.

 

Umarım yazım faydalı olmuştur. Beni bu TAG için etiketleyen sevgili Kozmetik Ürün denemeleri Bloğunun sahibi Gülçin’e teşekkür ederim.

Ben de buradan arzu ederlerse,

 EGE Güzeli Mor Hastası

Beğendim Payalaştım 

Ecenin Günlüğü   isimli Bloggerları davet ediyorum. Sizler de dilediğiniz bir ürünün çoklu kullanım alanından bizlere bahsedebilirsiniz.

 

Sevgilerimle

8 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. gamze dedi ki:

    harika yazmışsın canım bende tuz falan yazınca allah allah nasıl yani diye devam ediyordum ki anladım sonra 😀

    Liked by 1 kişi

    1. Divadonnabella dedi ki:

      hahahah 😀 az güldüreyim dedim. Teşekkür ederim canım. sevgiler

      Beğen

  2. Davetin için çok teşekkür ederim canım,bu konuyu çok sevdim:)) Yaratıcılıkta sınır yok yeterki insan biraz düşünsün.Göz altı morlukları için rujun kullanılabileceği hiç aklıma gelmemişti inanki.Denemekte fayda var:))
    En kısa zamanda bende öneriler içeren bir ürünle yazımı hazırlayacağım.
    Sevgilerimle ❤

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      evet güzel konu bencede 🙂 yazını bekliyor olacağım 🙂

      Beğen

  3. nilay dedi ki:

    Süper post. biz kadınlar yaratıclıkta sınır tanımıyoruz.

    Beğen

  4. sihirlimavi dedi ki:

    Gözaltına uyguladım ben. Gerçekten çok başarılı bir şekilde gözaltlarındaki morlukları kapatıyor. Ve aynı işi mat tonlarda allık da gayet başarıyla yerine getiriyor 🙂 Bilgilendirme için teşekkürler…

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Tesekkurler 😊

      Beğen

Bir Cevap Yazın

