Hepsiville Çekiliş sonuçları belli oldu !

11198802_866835470029617_2080354880_n

Evet kazanan 3 Tahliliyi açıklıyorum

1. Talihli Eldevarbirkedi

2. Talihli Gülçin Karaağaç

3. Tahlihli Buse Dönmez

Tebrikler !!

En kısa sürede divadonnabella@gmail.com adresimden benle iletişime geçerek Adres bilgilerinizi iletmenizi rica edeceğim.

48 saate kadar dönüş alamazsak, hediye hakkı başkasına geçecektir.

Sevgiler

3 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. eldevarbirkedi dedi ki:

    İnanmıyorum ya be kazanmışım, cidde çok sevindim. Teşekkür ederim 🙂
    Mail attım geldi mi acaba?

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Evet geldi 😊 en kisa zamanda ürünler sizde

      Beğen

  2. eldevarbirkedi dedi ki:

    Teşekkür ederim ^_^ Sabırsızlıkla bekliyorum 🙂

    Beğen

Bir Cevap Yazın

