Cellublue artık Türkiye’de, Selülitlere elveda diyoruz !

Merhaba, uzun bir aradan sonra yeniden karşınızdayım. Bugün sizlere Cellublue‘dan bahsetmek istiyorum.  Öncelikle Cellublue Türkiye‘ye teşekkür etmek istiyorum. 8 Mart Kadınlar günü blogger buluşmasında bu ürün firma tarafından bizlere denememiz için gönderildi.

Şekli itibarı ile ilk açtığımda ne olduğunu anlayamamıştım. Araştırmalarım sonucu bunun bir Selülit giderici ürün olduğunu keşfettim. Kullanımı itibarı ile Lipoliz , yağ hücrelerinin yakılmasını, lenf ve damar yolunun hızlandırılması ve optimize edilmesi için tasarlanmış vakum benzeri görev yapan bir ürün. Malzemenin hammaddesi tamamen tıbbı silikondan üretilmiştir. Kanserojen ve zararlı değildir.

Cellublue Turkiye2

Cellublue sağlıklı beslenip bol hareket eden kişilerde 3 haftaya kadar kesin sonuç sağlamakta. Fransız menşeili bir marka olduğu için yabancı blogger sayfalarında incelediğimde, gerçekten, muazzam sonuçlar görüyorum. Kullanımının basit oluşu ve eğitim gerektirmemesi de cabası.

Üstelik 3-4 hafta boyunca kullanıldığında gözle görülür farklar sağlamakta. Küçük  boyutta olması, aynı zamanda çantamıza atıp seyahatte kulanabilmemizi sağlamakta. İhtiyacınız olan tek şey bir şişe masaj yağı ve Cellublue.

 

Cellublue turkiye 3

2 1

 

Gelelim ürünü benim nasıl kullandığıma ve deneyimime:

Ben her duştan sonra cildimi keseledikten sonra ( öncesinde kese benim kendi tercihim ), Bebek yağı ile kalça, göbek  ve Popo kısmına uyguluyorum. Vakumlama ayarını zamanla kendime göre ayarlayabildim. Cildimin o bölgede kızardığını gözlemledim bu da demek oluyor ki, o bölgede kan dolaşımım hızlanıyor.

1 haftalık kullanım sonucu kalçalarımın iç kısmındaki gevşekliğin gözle görülür bir şekilde sıkılaştığını fark ettim.  Kesinlikle işe yarayan bir ürün. 2. Denemede bile farkı göreceksiniz. Uygulamayı yaptıktan sonra en az iki bardak su içmemiz önemliymiş, çünki toskinler ancak su ile atılıyormuş. Ürünü kullanmaya devam ediyorum. Kilo kontrolümü sağladıktan sonra da sizlerle sonucu yeniden paylaşmak isterim.

  • Uyarılar ise şöyle:
    Asla sıyrık ve yaralı bir cilt üzerine uygulanmamalı.
    Artan kan dolaşımından dolayı uygulama esnasında kızarıklık olabilir. Bu durum normaldir.
  • Morluk oluşuyorsa, Cellublue Vakum oranını düşürünüz.
  • Cellublue kesinlikle oyuncak değildir ve çocuklardan uzak tutulmalı.
  • Cellublue’yu su ve sabun ile yıkayabiliriz. Ardından yeniden kullanıma hazır hale gelicektir.
  • Cellublue Turkiye

Son olarak sizlerle Youtube’daki uygulama Videosunu paylaşmak istiyorum.

 

 

Daha fazla bilgi ve sipariş için lütfen buraya tıklayınız.

 

Sevgiler

6 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Ben de bir başlıyorum, biraz düzelir gibi oluyor ama düzenli kullanamadım bir türlü.

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Canım herşey gibi bu da disiplinli kullanım gerektiriyor.

      Beğen

  2. catlakkafe dedi ki:

    gerçekten etkilimi acaba

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      Deneyin ve görün derim 😊ayrıca instagramda gerçek öncesi ve sonrası görselleri var.

      Beğen

  3. irem dedi ki:

    geçen yaz kullanmıştım güzel etkili bir ürün bence..

    Beğen

    1. Divadonnabella dedi ki:

      paylaşım için teşekkürler 🙂

      Beğen

Bir Cevap Yazın

