MARSALA RENGİ MAKYAJ

Merhaba,

 

bildiğiniz üzere 2015 senesinin rengi Pantone Kataloğundan seçilen Marsala.

İtalyada bulunan Sicilya adasının en batı noktasındaki üretilen bir şaraptan adını almış ve kızıl kahve karışımı bir tür bordo renk. Pantone Enstitüsü bu rengi ” doğal ve toprağımsı şarap kırmızısı” olarak tanımlamış.

 

 

Pantone_Color_of_the_Year_Marsala_Color_Intelligence_Banner

Ben de bu güzel Marsala renginin makyajda sadece dudaklara değil aynı zamanda çok da güzel  göz makyajına yakışacağına inandığım için bir deneme yapmak istedim.

Monochrome etki sağlamak istedim gözlerde. Yani tek bir rengin hakim olması için benzer tonların Ton Sur Ton tekniği ile birbirleri ile karıştırılması sonucu göz makyajımı elde ettim.

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Kullandığım Ürünler

Mac paint pot Idyllic
Lime Crime Venus Palette Muse isimli bordo far
Mac Pigment Glitter “Blackened red”
Makeupgeek farlar. “Unexpected”, “mango tango”, “cupcake”,” burlesque” , “bitten”
MAC Bronzer “Sea me Hear me”
Alix Avien Gloss
Flormar dudak kalemi.
Takma kirpik çin malı
Mac black track fluidliner

Makyajın yapım aşamaları

  1. Öncelikle Loreal Infailllible Matt Fondötenini tüm yüzüme astar olarak uyguladım. Ardından MAC Fix Plus Pudra ile sabitledim.
  2. Gözlerime yukarıdaki görsellerde de görmüş olduğunuz Makeup geek marka farlarını ton sur ton uygulaması ile göz kemiğimden başlayarak  ( crease bölgesi ) adım adım koyulaşan renkleri kullanarak derinlik kattım. Bunun için çok yumuşak geniş bir karıştırma fırçası kullandım.Bakınız aşağıdaki görsel.
  3. 12172005_944245445621952_236734105_o
  4. MAC Paint Pot Idyllic rengini hareketli göz kapağıma uyguladım. Bunun amacı daha sonra uygulayacağım Lime Crime Venus Paletindeki Muse rengi için bir zemin oluşturmak.
  5. 12176352_944246368955193_818737453_o
  6. Son olarak  MAC Blackened Red isimli simli pigmenti pıt pıt hareketleri ile göz kapağıma uyguladım ve likit eyeliner ve rimelin ardından takma kirpik uyguladım.
  7. Yanaklarda bol bronzer uyguladım. Dudaklarda ise sizin  ten renginize uygun bir “nude” ruj uygulamanızı öneririm. Ben burada Alix Avien ve Flormarın açık kahve bej renklerini uyguladım.

Ve sonuç:

marsala rengi makyaj 2 Marsala rengi makyaj 3 Marsala rengi makyaj 4 Marsala rengi makyaj

 

Umarım bu makyajı beğenmişsinizdir. Bir sonraki makyajımda görüşmek dileği ile hoşçakalın.

XoXo

Bir Cevap Yazın

