MAC ALL I WANT RUJ ( MARIAH CAREY )

Merhabalar,

bugün sizlere Mariah Carey ve MAC işbirliği ile piyasaya  3.12.2015 tarihinde  sürülmüş olan bir rujdan bahsetmek istiyorum. Henüz TR gelmedi, gelirmi net bir bilgim yok.  Beklemedeyiz 🙂

Mariah Carey Amerika’nın 90’lardaki en ünlü Pop yıldızlarından birisi idi.

Romantik 4 oktavlık buğulu sesi   (Mariah Carey (G#2 to G7) – 4 octaves, 6-1/2 notes) sesi ile  ben bu güzel pop yıldızını 90’lı senelerde çok çok beğeniyordum. Gel gelelim 2000li yıllara geçiş yaptıktan sonra, özellikle de 97 senesinde yapımcı eşinden ayrıldıktan sonra tarzını beğenmemeye başladım. Daha çok RNB ya da Hip Hop tarzına kaymaya başlayan Mariah bence, ilk çıkış imajını tamamen değiştirip, bol silikonlu ve tombik, popo dolgulu değişik bir tiplemeye dönüştü. Şarkılarını da imajına bağlı olarak beğenemez oldum. Bukadar radikal değişimler ancak Madonna’ya yakışır diyorum.

mariah-carey-breakup-songs-90s-main

x_tdy_flashback_carey2_150327.today-inline-vid-featured-desktop

Mariah-Carey-In-Tom-Ford-2015-Billboard-Music-Awards

wenn22429705.jpg

Yine de bende ilk çıkış zamanındaki o masum kıvırcık saçlı nadide Mariah imajı yer etmiş. Yaptığı makyajları çok net anımsıyorum, hep bir çikolata kahvesi ruju olurdu, daha sonra 2000li senelerde  dudak parlatıcısı ile konmbinlemeye başladı.

Şimdilerde yılbaşı öncesi MAC ile işbirliği yaparak, şampanya rengi frost bir ruj ürettiler. Mariah Carey gerçekten ince bir üst dudağa sahip. Frost ruj ile daha dolgun görüntüyü elde ediyor. Mutlaka dudak kalemi ile dudaklarını taşırarak makyaj yapıyor.

All I Want isimli ruju için şunları dile getirmiş: ” Yeni yıl konseptinde çoğunlukla kırmızı renkler ve kırmızı ruj tercih ediliyor. Ben farklı birşey denemek istedim ve denemelerimiz sonucunda , Frost yapıdaki bu şampanya rengi rujla çalışmamızı sonlandırdık. Gerçekten biraz 90’lı yılları anımsatıyor, ayrıca bir tutam modernlik de barındıran bir renk. Ben çok sevdim.” demiş Meryem hanım 🙂

 

Rujun yapısı çok yumuşakmış. İçindeki sedef gerçekten çok inceymiş. Yağ gibi dudakta kayıp gidiyormuş. Benzer renkleri yerli markalarda da bulabiliriz. Ancak denemeden yapısının aynı olup olmadığından emin olamayacağız.

İlgili ruj Türkiye’ye gelirse, denemek isterim.

 

Sevgiler.

 

 

2 Comments Kendi yorumunu ekle

  1. Makyaj Delisi dedi ki:

    harika

    Beğen

Bir Cevap Yazın

