Clarins Masque Countour des Yeux

image

Merhabalar

Bugün sizlere bir süredir kullandığım ve çok sevdiğim Clarins göz maskesinden bahsetmek istiyorum.

Sabahları çok şiş ve yorgun görünen gözlerle uyanıyor ve şişliklerin inmesi zaman aliyorsa, bu maskeyi göz çevrenize nazikçe uyguluyorsunuz. 5-10 dakika bekletip daha sonra hafif bir ıslak pamuk ile fazlalıkları aldırıyorsunuz. Ben maskeyi uyguladıktan sonra, genelde yapacak başka bir işim varsa onu gideriyorum bu süreçte. Kokusu çok hoş, bitkisel içerikli olduğu hissediliyor. Kıvamı çok koyu değil fakat göz çevresini çok güzel nemlendiriyor.
Şişlikleri de kısa sürede indirdiğini gözlemliyorum. Ben kulak pamuğu ile fazlalıkları aldırıyorum. Göz kremine ihtiyac duymuyorum.

Bu ürünü kesinlikle çok sevdim ve bittikçe alınacaklar listemdedir. Clarins marka neredeyse her tür krem ve makyaj ürünü ile aram çok iyi. Sizlere de denemenizi tavsiye ederim. Seçkin kozmetik mağazalarında bulabilirsiniz. Ben YKM den satın almıştım.

Herkese sevgiler

Bir Cevap Yazın

