FARKLI YENİ YIL KARARLARI ALMAK

12449209_973336016046228_784278616_o
Yeni yıla girerken siz sevgili okurlarımla bu güzel yazıyı paylaşmak istedim. Bu postun ardından bir de bir Yeni Yıl duası payalaşacağım. Herkese mutlu yıllar. Sevgiyle kalın.

 

Yeni yıl yaklaştı. Yılda iki kez değişim için kuvvetli bir istek duyuyoruz, bir tanesi doğum günümüz, diğeri ise yeni yıl. Yeni yılda pek çoğumuz geçmiş olan yılı nasıl geçirdiğimizi sorguluyoruz ve yeni yıla dair planlar yapıyoruz. Yeni yıl kararları da yeni yıl planlarının olmazsa olmaz bir parçası elbette.
Sizi bu yıl bir değişiklik yapmaya davet ediyorum. İnsan kendisine daha doğru soruları sormalı ve bu soruların cevapları ile yeni yıla hazırlanmalı bence. Geçen yıl ne kadar çok güldüm, nelere güldüm, kimlerle olmaktan keyif aldım, kaç tane kahkaha attım içimden gelerek? Sevinçten ağladım mı hiç? Huzurlu muydum, kendim için neler yaptım? En zirvede hissettiğim an hangisiydi? En çok hoşuma giden sürpriz neydi, ben kimlere sürpriz yaptım? Nasıl yardımlar gördüm, nasıl yardımlar yaptım?
2016 yılında daha mutlu olmaksa önemli olan, nasıl hissedeceğim de önemli olmalı.
Bugünkü aklım ve deneyimim ile 2015 yılını tekrar yaşayacak olsaydım neleri farklı düşünmek, hissetmek ve yapmak isterdim?
2016 yılında hissetmek istediğim duygular neler? Hangi ruh halleri bütün gün her zaman benimle olsun; huzur, özgürlük, keyif, sevgi, başarı…
Sağlıklı bir yıl olsun, sevgi bağları ile kuşatılalım, üretelim, paylaşalım.
Sevgi ile kalın.
Mert ÇUHADAROĞLU

 

**alıntıdır

Bir Cevap Yazın

